Når juletræet dør

Og man er for nærig til at købe et nyt når man alligevel ikke skal holde jul hjemme i år…

Så tager man sit døde juletræ med ud i haven og banker det mod jordet så alle nåle drysser af…

Så finder man sin juledekorations spraydåse frem og så får juletræet den helt store tur, indtil det er fint dækket med sølv over det hele…

Så pynter man det med julepynt og lyskæder ooooog vupti:





:tihi: det er da anderledes om ikke andet…

øv, billedekvali er ik så optimal… det er pænere i virkeligheden - tro det eller ej:S:tihi:

Absolut anderledes - og meget kreativt :thumbup:

Flot træ, helt bestemt :smiley:

SEJT!!!

Slet ikke dårligt! :smiley:

Den kan jeg helt sikkert godt lide!!
god ide!!

AI hvor opfindsomt og så er det oven i købet smukt

Hvor er det sejt! Jeg elsker det! Helt seriøst!!

Vi har købt et kunstigt juletræ i år. Jeg er lidt (meget!) spændt på hvordan det ser ud… men det så OK ud i butikken, så jeg håber…

anderledes, men flot !!!

Hvilken super god idé - det ser godt ud :slight_smile:

waauu en god idé :juletrae

Ej, mange tusind tak for rosen:)

:inlove::inlove::inlove:

Det er lige før jeg går ned og beder om et dødt juletræ - for det du har lavet er bare SÅ flot !!!

:smelter::smelter:

Og hvor er det bare en lækker stil du har… med bænk og tallerkenrække i hvidt :hjerte:

(jeg har det samme------min bænk er bare en rigtig stor, gammel svensk slagbænk med udtræk til gæster) :høhø::høhø::høhø:

Åååh suk Tante Tut, jeg ønsker mig også sådan en bæk. Men desværre har vi ikke plads… øv bøv. Men ellers køre jeg også den gamle stil med karlekammerskab osv…
Min mor har en slagbænk min tipoldefar selv har lavet, den er rigtig flot og så er det jo lidt sjovt når en i familien har lavet den. Da ungerne var mindre sov de i karlekammersenge - også lavet af ham, men i en alder af 10 år er den ældste allerede blevet for stor til den, desværre…
Jeg elsker gammelt lort :smiley:

Tak for de pæne ord :slight_smile:

[QUOTE=Lærke;755781]Åååh suk Tante Tut, jeg ønsker mig også sådan en bæk. Men desværre har vi ikke plads… øv bøv. Men ellers køre jeg også den gamle stil med karlekammerskab osv…
Min mor har en slagbænk min tipoldefar selv har lavet, den er rigtig flot og så er det jo lidt sjovt når en i familien har lavet den. Da ungerne var mindre sov de i karlekammersenge - også lavet af ham, men i en alder af 10 år er den ældste allerede blevet for stor til den, desværre…
Jeg elsker gammelt lort :smiley:

Tak for de pæne ord :)[/QUOTE]

:høhø::høhø:

Jeg elsker også gammelt lort------- for det har så meget sjæl, synes jeg.

Har faktisk kun gammel lort, lige på nær min seng - men den holder stilen : det er en hvidlakeret messingseng med guldduppeditter…

Min slagbænk købte jeg på et kræmmermarked…så den første gang om fredagen da kostede den 2000,- kr ! :yikes:

Og det er jeg alt for nærig til at give… så jeg gik derfra med planen om at vende tilbage på markedets sidste dag… og den var der endnu !!! :juhu::juhu:

Og den stod nu til 500,- kr - og SÅ slog jeg til…

Lyder hyggeligt med gamle karlekammersenge - de er så fine :hjerte:

Hvis du en dag skulle få tid og lyst, så nap et par billeder…det kan være at jeg og andre kan få gode ideer til hjemmet…

Nøj, det var godt nok billigt for den bæk Tut! Det var noget af et fund, for ja… de står gerne til et par tusind +.

Det er sjovt du nævner det, for jeg ville faktisk gerne vise vores hjem frem i tråden til samme formål, men jeg har desværre kun min telefons kamera at gøre godt med for tiden, så det kommer ikke helt til sin rette.

Ungernes legeværelse har feks fået den helt store tur og det var ikke nemt… for hvidmalede gamle ting kommer hurtigt til at se lidt fimset ud til et drengeværelse. Men så havde jeg en rest meget blank sort og så kom tallerkenrækken feks til at se sådan ud:


(taget med mobilen)
Sættekasse (købt i Netto) kom til at se sådan ud:

Den fik også lige lidt tapet…
Lille kande…

Det var lige hvad jeg havde liggende på min computer nu. Men jeg lover at når jeg engang får taget mig sammen, så låner jeg de gamles kamera og knipser lidt billeder.
Det er nu sjovt at give gamle møbler nyt liv og ja de har nemlig sjæl som du skriver :slight_smile:

Vis også endelig dine ting frem:thumbup:

:ok::ok::ok::ok:

Fiiine ting…

Jeg skal nok lægge billeder ind, men som du måske har læst (du kan dårligt have undgået det) :ups::ups: - så har jeg mistet mit kabel til at overføre billeder med.

Men-men-men… lige nu er der et nyt på vej til mig med postmand Per… :juhu::juhu::juhu:

Når det kommer, SÅ skal jeg smide billeder ind til I råwer :

STOOOOOOOOOOOOOOOOP den kone !!! :høhø::rock:

Hehe… Det vil jeg glæde mig til så.:slight_smile:

Men du Tut… med alle de nisser du holder dig, så tror da pokker at en af dem bliver i drillehumør og gemmer dit kabel:tihi:

[QUOTE=Lærke;755993]Hehe… Det vil jeg glæde mig til så.:slight_smile:

Men du Tut… med alle de nisser du holder dig, så tror da pokker at en af dem bliver i drillehumør og gemmer dit kabel:tihi:[/QUOTE]

:nissedans:nissedans:nissedans

Du siger noget !!!

Det har jeg slet ikke tænkt på :lol:… men jeg har til gengæld tænkt på, at aldrig så snart kommer mit nye kabel med posten - før det gamle dukker op… :tihi::rock:

Ja sådan er det sgu altid synes jeg :s:)