Når katte brækker sig

er jeg virkelig den eneste der har katte der er kvikke nok til at gå ud på linoleumsgulvet i køkkenet ?? og aldrig brækker sig andre steder -engel

Tager du katte til genopdragelse???

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Det tror jeg ikke du er… men må jeg anbefale lidt færre lykkepiller og lidt mere realitetssans næste gang du skriver et indlæg -LOL

(Og dette er ikke skrevet for at gøre nogen ked!!! Det er DRIL!!! ikke ondskabsfuldheder!!!)

Den var sgu meget god -LOL-LOL

Havde en kat, der havde luret, jeg kom med køkkerullen, når han havde brækket en hårbolle op…
Fint nok, han ville selv hjælpe… Efter han “så lyset” lå der ofte om morgenen en hel køkenrulle splittet til atomer og iblandet bræk… føj

[QUOTE=Ann K;88969]Det tror jeg ikke du er… men må jeg anbefale lidt færre lykkepiller og lidt mere realitetssans næste gang du skriver et indlæg -LOL

(Og dette er ikke skrevet for at gøre nogen ked!!! Det er DRIL!!! ikke ondskabsfuldheder!!!)[/QUOTE]

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

jamen de er så gode det nye mærke jeg har fået… nu er der både flyvende lyserøde elefanter OG plysbamser

og jo - jeg tager gerne katte til genopdragelse - for det er nemlig Ramses og Sethi der har lært de små hvor de skal brække sig - når de begynder at lave lyde, så kommer de store og genner dem ud i køkkenet…

[quote=Ann K;88969]Det tror jeg ikke du er… men må jeg anbefale lidt færre lykkepiller og lidt mere realitetssans næste gang du skriver et indlæg -LOL

(Og dette er ikke skrevet for at gøre nogen ked!!! Det er DRIL!!! ikke ondskabsfuldheder!!!)[/quote]

Ann - Jeg tror osse, jeg må há mistet min realitetssans, nu jeg har katte…
Jeg bilder mig ind at jeg kan opdrage på dem, og at de (somme tider) gør hvad jeg ber de om… -LOL-LOL-LOL-LOL
OG så er det nu nok kun tilfældigheder, der gør at det virkeligt ser ud som om de er opdragede tsk tsk tks:tihi::tihi:

[quote=Battlestar;88980]-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

jamen de er så gode det nye mærke jeg har fået… nu er der både flyvende lyserøde elefanter OG plysbamser
[/quote]

Arjj… ØV
Opnåede jo kun lyserøde elefanter, mens jeg var på morfin, så føler mig da ærligt talt lidt snydt :stuck_out_tongue:

Har de mon oplevet ‘‘mor’’ få hysteriske anfald lidt for ofte :?

de kan jo ikke vide at de nye lykkepiller virker meget bedre end de gamle -LOL

Mine brækker sig sjællent og jeg har heldigvis ingen gulvtæpper, heller ikke under spisebord og sofabord, dejlig nemt at holde og gøre rent :slight_smile:

[quote=Skattekat;88622]… hvorfor skal det altid forgå ad 2-3 omgange … og et nyt sted hver gang ?? :doh:

Jeg synes snart jeg har flere pletter på gulvtæppet, en der er områder med den oprindelige farve :S[/quote]

Årsagen hedder Murphys lov

Det er også ham der er skyld i at der kun kommer hanner, når man ønsker sig hunner, at det altid regner når man har glemt sin paraply og garanteret en hel masse andre irriterende ting.

Her er det også altid på tæppet. øv øv. Men en køkken svamp lidt vand og opvaskemiddel og papir til at suge op og så kartoffelmel og støvsuge dagen efter virker godt her, så mit lyse tæpper heldigvis stadig lyst :slight_smile:

Her skal det altid lande på badeværelses-måtten :? Men heldigvis gør de fleste det så kun een gang eet sted… Rocky mener dog at brække sig og løbe rundt hænger sammen, så da jeg en dag var kommet til at give ham frikadelle (katte kan ikke tåle løg) så brækkede han sig, løb brækkede sig, løb igen… så der var bræk overalt… og når man løber samtidig kan det komme vandret ud ! Lækkert -høhø

Mine kaster…
slet ikke op…:tihi:
:tihi: :tihi:
Kom I blot til St. Havelse. :inlove:
Her er katteslik + kaffe + hjemmebagte boller.

Kærlig hilsen
Mona

[quote=Mona;89059]Mine kaster…
slet ikke op…:tihi:
:tihi: :tihi:
Kom I blot til St. Havelse. :inlove:
Her er katteslik + kaffe + hjemmebagte boller.

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

Hvad hedder DINE lykkepiller ??

Mine katte har alle fået en ordenlig dosis kattemalt her til aften, så nu håber jeg at jeg slipper for at vågne ved bræklyde i nat/morgen tidligt :kryds:

[quote=Skattekat;89062]Hvad hedder DINE lykkepiller ??

Mine katte har alle fået en ordenlig dosis kattemalt her til aften, så nu håber jeg at jeg slipper for at vågne ved bræklyde i nat/morgen tidligt :kryds:[/quote]

Kære Hrönn…
Jeg siger som mine patienter.
Åh…jeg kan ikke huske det;
men de er små og hvide.

Prøv dem min ven.-fløjte
Mona

Ja at løbe samtidig DET er smart, og at ryste på hovedet for at få det sidste savl ud af munden DET er også smart :doh:

Her er det yderst populært, først at brække sig i tastaturet, fortsætte ned på kontorstoen, brække sig der (Hvor der som regel er et tæppe) for så at lave en meter bræk hen ad gulvet, lige dér, hvor samlingen i brædderne er…:doh:

Keeder du dig moar?? Nå ikke mere:doh:

tja - jeg må vel være heldig ligesom Mona-engel

Mine brækker sig så sjældent:rock:
Tror jeg har haft 3-4 gange opkast i det løbende 1,5 år med 3 missere (7-9-13:wehu:)

En af dem har aldrig brækket sig:thumbup: