Når katte brækker sig

… hvorfor skal det altid forgå ad 2-3 omgange … og et nyt sted hver gang ?? :doh:

Jeg synes snart jeg har flere pletter på gulvtæppet, en der er områder med den oprindelige farve :S

Så flyt dog dyrene hen på de sidste pletter,så ser det ens ud over det hele :p:tihi:

Og hvorfor skal de altid finde et tæppe at gøre det på? Vi har træ- og klinkegulve overalt i huset stort set, men alligevel finder de et sted med tæppe at brække sig.

Kan man ikke rense af med noget, der ikke tager farven (hit med de gode tips :wink: ) Måske er mit gulvtæppe så mønstret - eller slidt - at jeg ikke kan se forskellen.
Min perser (din bur-nabo i Mørkøv) foretrækker så venligt bademåtten (det er ikke altid, hun når derud). Jeg troede, at det var, fordi hun havde luret, at så forsvandt stinke-klumpen meget hurtigt (bliver skyllet af måtten, der kommer til vask), men måske er det, fordi bademåtterne er husets tykkeste tæppe :?

Se aby’er de forstår det. I går var den en der brækkede sig en gryde jeg ikke havde fået sat på plads - straks var der en anden der var over det, og så kom jeg … :slight_smile:

Bortset fra det så er det tæpperens - problemet er at få dem til at gøre det så hele tæppet bliver renser.

Gulvet irriterer mig mere - det vokser i samlingerne hvis brækket ligger for længe.

Her foregår det om natten…gerne på husets motorveje, så kattegylp er noget man “støder på” når man er allermest søvndrukken om morgenen -høhø

Her er det lige gået ud over et sengetæppe, en stikdåse fyldt med ledninger og stik, seks bøger og en clockradio :ups:… så jeg må indrømme, at han meget hellere havde måttet bruge gulvtæppet.

Hold så op med at jamre jer…

Det er først, når man et par gange om ugen skal rense ud imellem ribberne i radiatoren, at man kan tillade sig at brokke sig!!! :stuck_out_tongue:

Her gik det den anden dag ud over et tastatur… :uha: TRE GANGE:uha:
Så nu er det ikke altid at alle taster virker optmalt…-høhøtrods god rensning af det…
Men det VAR sgu klamt, må jeg sige… Så hellere et tæppe, eller gulvet…

Ferinas største hits er:

I sengen, hvor der lige var lagt rent på (møgkat)

Oppe øverst i klatretræet, så det rigtigt kunne svine hele vejen ned (møgøre)

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Hvor er jeg glad for at mine katte er så godt opdraget-høhø når de brækker sig,er det altid på klinkegulvet aldrig på tæpper :stuck_out_tongue: ( indtil videre )

[quote=Eva;88673]

Oppe øverst i klatretræet, så det rigtigt kunne svine hele vejen ned (møgøre)

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Det nummer lavede Tarzan osse for et par dage siden :doh: … bræk kan virkelig nå at splatte over et stort område, når det falder fra lidt højde :rock:

Her gik det før ud over sofaen og evt. tæppe der lå der. Nu har Flykra lært sig selv, at hvis vi er i rummet, så hopper hun ned på gulvet og laver “bræklyde” i nogle sec. så vi kan nå at lægge en avis under :smiley: STOOOOR pige :thumbup:

Klog pige:-) Det er lige som siameseren i Doreen Toveys Katte i huset, hvis du kender den bog:-)

Den bog MÅ man bare læse - også selv om man ikke har siamesere!

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Har ikke læst den, men vil da lige google den :smiley:

Forleden var der en der pænt gik op i kattebakken og ordnede den del, en undtagelse men praktisk. En anden gylpede så lige en omgang tørdfoder op på gulvet. Ned for at hente køkkenrulle, men pist væk var det. Tørfoder er godt, men varmt opblødt ditto åbenbart bedre-rulleøjne
Marina

Somalierne brækker sig sgu også altid. Nogle gange kan jeg nå og flytte katten ud på gulvet og væk fra tæppet. Men ellers renser vi gulvtæppe 1-2 gange om året, og nu vil jeg have trægulv i soveværelset, er træt af pletter.
Ja oppe fra toppen af klatretræet og hele vejen ned har vi skam også prøvet, og ribberne også :mad:
De sorte brækker sig aldrig 7-9-13

Lige den detalje er jeg indtil videre sluppet for - men det har været held mere end forstand -høhø Jeg er bare hurtigst…

Min gamle kat - før Guinness og Bailey - ramte konsekvent husets eneste gulvtæppe, når han brækkede sig :frowning: Som hovedregel gjorde han det endda, når det lige havde været til vask…

Bailey tog så fidusen til sig for så vidt angik muselig -brækkesig

Bortset fra, at mine støvler (som er mit foretrukne fodtøj om vinteren) står i brækafstand fra vindueskarmen, er jeg egentlig sluppet billigt de sidste mange år, fordi jeg har klinker/laminatgulv i det meste af huset :stuck_out_tongue:

[quote=Marina;88785]En anden gylpede så lige en omgang tørdfoder op på gulvet. Ned for at hente køkkenrulle, men pist væk var det. Tørfoder er godt, men varmt opblødt ditto åbenbart bedre-rulleøjne
Marina[/quote]

[quote=Temple Bar;88884]Lige den detalje er jeg indtil videre sluppet for - men det har været held mere end forstand -høhø Jeg er bare hurtigst…
[/quote]

Hæ… vi har jo Aske, som konsekvent hele sit liv har grovædt og derefter kastet op.
Når han går i gang med gylpelydene, ræææser Nanna afsted… Mamse :wehu:
Hun er dog ikke så avanceret som Sif i sin tid… Sif kunne skelne om det var Aske - hvis det var en af de andre, så gad hun da bestemt ikke at lette bagen fra sofaen… De gylper jo kun hårboller op!!! -LOL
(Men de smager også godt efter Nannas mening :doh: Damn, den køter er simpelthen altædende!)