Når katten er til trøst

For nogle måneder siden tog jeg nogle hvalpe til mig, som ellers skulle have været fødemaskiner i en stald et sted.

De var ret betuttede og lidt nervøse da de kom her (de havde ikke haft det ret optimalt hvor de kom fra), men en af mine katte trådte straks til og legede “mor”, som de kunne putte med…

Det sjover er blot at lige denne kat er en 10 mdr. gammel DRENG.

Årh sikke et sødt billed :wehuu:

ej hvor nuser

MVH
Gitte

Sådan er naturen bare nogle gange.

Dejligt at de nu har det godt hos dig.

Dejligt billede og søde dyr:wehuu:

Dejligt syn. De har fået sig en rigtig god katte-onkel. :slight_smile:

Hvor er det bare et vidunderligt billede

:smelter:

Nårh det er da bare for sødt :hjerte::hjerte::hjerte:

Skønt billede :wehuu:, det er altid dejligt med en “mor” osse selv om kønnet ikke passer, jeg har selv haft en ung hankat der påtog sig moderrollen for 3 killinger

Nårh, hvor er det sødt :wehuu:

En rigtig happy end :love2:

Nuiii…:wehuu: Hvor er det godt din smukke dreng tager sig lidt af de små hvalpe.

Det er da bare så sødt! :hjerte:

Hvor er det sødt :):hjerte: sikke en dejlig kat, og et par søde hunde det kan man da kalde venner :wehuu:

Vidunderligt billed :slight_smile:

Nååeee hvor er de søde…
Min søn fandt en killing på jernpladsen hvor han arbejder, i går… Han har en hunmis med killinger hjemme og nu ligger killingen fra jernpladsen trygt og dier mellem de andre killinger…

Hvor er det kært! :hjerte:

Min gamle røde husmis hankastrat, Lucifer, var en fritløber jeg havde for år tilbage. Samtidig havde min lillesøster en lille hunkat som vi ikke havde fået steriliseret (hun var meget ung, og vi troede på daværende tidspunkt at hunkatte skulle være lidt ældre end hankatte før de blev neutraliseret, da det er et større indgreb på dem), så hun blev drægtig. En aften var hunkatten - Kira - kommet sent ind og havde lagt sig til at sove i bryggerset. Lucifer vræææææælede og ville ud. Han fik normalt ikke lov at komme ud om natten, men han var nærmest desperat, så han fik lov.

Om morgenen dagen efter, havde Kira født to killinger i sin kasse i bryggerset og min mor sagde så at det måske var derfor Lucifer ikke ville være inde, fordi han kunne mærke det var oppe over. Min lillesøster og far går så rundt udenfor den morgen og hører pludseligt små ynkelige piv fra under campingvognen. Da de kigger derind så de Lucifer ligge og varme to meget sultne killinger, som fluks kom ind til Kira og blev knappet på en babs. Han må have ligget hos dem hele natten, ellers tror jeg ikke de havde overlevet. Han var alle tiders mens killingerne var små, for Kira lå kun hos dem når de skulle have mad, ellers gad hun dem ikke rigtigt. Lucifer ELSKEDE de killinger. Man skulle tro det var ham der var mor til dem. Så ja, nogle gange er der en han med et enormt omsorgsgen eller hvad man nu skal kalde det. Og det er altid fantastisk at opleve. :hjerte:

Sikke dog en dejlig kat!