Når man bliver træt af katten

…så kan man bare hænge den på en knage. Eller noget…

Piwi har ikke helt så travlt

mvh. tina

:lol:

Smart :thumbup: … det vil jeg prøve med LouLou!

Lige til at elske :smiley:

Praktisk… måske man skulle se at få fat i sådan en siataler i stedet for mine støvsamlere? :smiley:

:klapper::klapper::klapper:

Altså, jo mere jeg ser til de siatalere - jo mere tænker jeg, at sådan en er jeg nødt til at have engang.
Men… lige nu har jeg vist nok i min sorte bandit af en huskat :surrender1:

Det er nemlig SÅ praktisk, at man kan rydde op på den måde :thumbup:
Vores semi-taler Hugo (han er længere og slankere end de andre :p) kan også pakkes væk på den måde :slight_smile:

Piwi ligner en der virkeligt hygger sig med sin varmedunk :hjerte:

Ingen pelspleje:ok: Hyggeputtekatte:ok: Gode venner med alle:ok: Lever nemt op til ABYs og KORs opfindsomheds- og aktivitetsniveau:ok: What not to like:? (I den nye lejlighed er der nemt plads til en SIA/ORIven til Oddy :slem:)

  • hvis man altså lige ser bort fra det faktum, at Farum Midtpunkt er én stor betonklods og der er ekstremt lydt til alle sider, så man skal sikre, at det er en stille udgave af slagsen :slight_smile:

Mine støver også af. Det var faktisk på tide, at jeg fik kat igen, for jeg KAN ikke komme ind under brusekabinen, og et år uden rengøring er altså for meget - kunne jeg konstatere, da de her nye middekattere kom ud derfra :tihi:

Altså, jo mere jeg ser til de siatalere - jo mere tænker jeg, at sådan en er jeg nødt til at have engang.
Men… lige nu har jeg vist nok i min sorte bandit af en huskat :surrender1:[/QUOTE]

Jeg lurer lidt på, om siatalerne generelt er ved at blive en mere populær race - eller om det mon kun er herinde?

[QUOTE=Lykke;1229070]Det er nemlig SÅ praktisk, at man kan rydde op på den måde :thumbup:
Vores semi-taler Hugo (han er længere og slankere end de andre :p) kan også pakkes væk på den måde :slight_smile:

Piwi ligner en der virkeligt hygger sig med sin varmedunk :hjerte:[/QUOTE]

Ja, hun er den vildeste og sødeste hyggetrold. Der er ikke meget ballade i hende, men hun er bare sød med sød på :slight_smile:

Min gamle kat var den vildeste jammerkommode. Med dem her er jeg nogle gange sådan lidt… er I nu HELT sikre på, at I er siatalere? For I lyder altså ikke sådan? :ups: Men så laver Bruno et eller andet, og så er jeg straks overbevist igen :tihi: Så de kan fåes frække OG ikke-brølende :slight_smile:

mvh. tina

Juliet snakker faktisk heller ikke så meget… og mht. Kattegales effekt på valg af kat, så er KG-historier en af grundene til at jeg overhovedet blev interesseret i de der mærkelige rumvæsner som godt nok var grimme, men jo lød til at være ret underlige … jeg er uhelbredeligt solgt!!!

Fantastiske billeder af knagekatten :wink:

Jeg har en bimse herhjemme, der nogen gange ‘leger’ Siataler :høhø: Hun kan hyle i et skingert toneleje, og bliver ved, indtil jeg ser hende… Nogen gange gør hun det også blot, for at fortælle omverdenen, hvor hårdt hun har det :klapper:

Haha :lol:

Det er at lege Korat og ikke Siataler. :stuck_out_tongue:

Det er OGSÅ Siataler! OG Burmeser :wink:

Ja ja, det er da muligt, at jeres Siatalere, Burmesere og andre racer kan råwe højt - men I har så aldrig boet sammen med Knirke. :uha:

Hun kan bræge så højt, at man tror der er mindst 10 Siatalere og Burmesere inde i hende på én gang - hun er så Burmilla, dvs hun er ½ Burmeser…men du godeste hun kan bræge, fordi hun er døv. :rock:

[QUOTE=Sim-Sim;1229774]Ja ja, det er da muligt, at jeres Siatalere, Burmesere og andre racer kan råwe højt - men I har så aldrig boet sammen med Knirke. :uha:

Hun kan bræge så højt, at man tror der er mindst 10 Siatalere og Burmesere inde i hende på én gang - hun er så Burmilla, dvs hun er ½ Burmeser…men du godeste hun kan bræge, fordi hun er døv. :rock:[/QUOTE]

Ej, jeg er altså sikker på at det må være perseren i hende der gør det!

:tihi:

[QUOTE=Eife;1230302]Ej, jeg er altså sikker på at det må være perseren i hende der gør det!

:tihi:[/QUOTE]

Du har tydeligvis ikke oplevet Perserhalvdelen af Bdr. Blå :wink: Sådan en Perser er godt nok tung at få i nakken, når den for fuld galop leger et-tag-fat med Koraten henover sofaryggen :yikes:

Men nu var det jo da heller ikke tyngden, men sprogbruget vi snakkede om :høhø:

Jeg snakkede egt heller ikke om tyngden, men “den levende sofapude” med krudt i rumpetten :slem: Men du ret i, at Perser ikke bruger stemmen så meget - hvis de gør skal man være på vagt! Meget på vagt! :yikes: