Når man er vægelsindet

Og ikke helt tilfreds med de navne de små har, når de sådan går hen og får lidt hvidt i bunden af pelsen og ikke helt er mørk nat og blå himmel mere. Og når man så ender dagen i går til en lille barnedåb, ja så ligger det jo lige for at “låne” :tihi:

Meekocoons Minik

Meekocoons Ivalo

Næsten 8 uger gamle og et par dejlige pelsmonstre :hjerte:

Jamen, de kan da heller ikke være andet end prins og prinsesse :hjerte::hjerte::hjerte:

Nuiii altså lige de navne jeg er helt vild med, søde pelsduske du har der…
:slight_smile:
KH
Linda

Ja lidt Kongelig har man vel lov at være :slight_smile:
De er skønne de to.:hjerte:
Hilsen Lisbeth

De er slet ikke til at stå for :love2: :love2: :love2:

[QUOTE=En forhenværende bruger;580877]Og ikke helt tilfreds med de navne de små har, når de sådan går hen og får lidt hvidt i bunden af pelsen og ikke helt er mørk nat og blå himmel mere. Og når man så ender dagen i går til en lille barnedåb, ja så ligger det jo lige for at “låne” :tihi:

Meekocoons Minik

Meekocoons Ivalo

Næsten 8 uger gamle og et par dejlige pelsmonstre :hjerte:[/QUOTE]

Ejjjj hvor er de skønne og så har de jo royale tvillingers 3 navn :hjerte:
Det er da slet ikke til at stå for :wehuu:

Nå, opkaldte de deres tvillinger efter dine katte?!! Jamen, det kan jeg da godt forstå. :wink:

Skønne billeder og skønne killinger.:hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;581053]Nå, opkaldte de deres tvillinger efter dine katte?!! Jamen, det kan jeg da godt forstå. :wink:

Skønne billeder og skønne killinger.:hjerte:[/QUOTE]

Hvordan tror du jeg havde det, da Prins Felix blev døbt, det hed min elskede perserkastrat… så det er ikke første gang kongehuset opkalder deres børn efter katte :-):-):slight_smile:

KH
Linda