Når man keder sig

… får man mange idéer, nogle bedre, end andre :cool:
Jeg har jo været sat ud af spil hele sommeren, grundet den diskusprolaps der ramte for små 10 uger siden og jeg har kedet mig som aldrig før
Så jeg har tænkt jeg manglede en kattekilling for at underholde mig … og i onsdags gjorde jeg noget ved sagen … nedrivningsholdet har fået en lillesøster :ups:
Hun er alt det jeg i hvert fald aldrig skulle have indenfor dørene igen … semilanghåret og tortie!
Mød Dimmalimm:

Dimmalimm (navnet stammer fra et gammelt islandsk børneeventyr om prinsessen Dimmalimm The Story of Dimmalimm – Forlagið bókabúð) er 12 uger gammel og kommer fra det lokale internat … hun er vokset op med sin mor og 4 søskende, i en plejefamilie.
Og hvad siger drengene så til en lillesøster?
Kodak er fyr og flamme og de er begyndt at lege sammen … Donkey er jo en frygtsom kat, når det kommer til noget han ikke kender, men han er interesseret, dog skal hun lige have et hvæs, hvis hun kommer for tæt på :yikes: … men jeg er ikke i tvivl om, det nok skal komme.

No one is so sweet and mild
As Dimma-limma-limm.
And nowhere is so fair a child
As Dimma-limma-limm

31 Synes om

Tillykke med den nye fine pige :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Hvor er hun yndig :heart: Og det siger jeg, selv om jeg ikke engang kan se på billederne, at hun er tortie :wink: Tillykke til dig og hende og drengene :flag:

1 Synes om

De røde plamager er ikke så mange, eller tydelige, men de er der … hvis man kigger godt efter :wink:
Hendes mustache er fejlfarvet i den ene side …

10 Synes om

Stort tillykke til alle. :flag: Hun er bedårende. :hjerte: :thumbup:

1 Synes om

Hun er så fin :heart_eyes: Har hun ikke meget store øjne?

1 Synes om

Det er så hun bedre kan se dig … sagde ulven :muhaha:

4 Synes om

Tillykke med hende :flag:
Hun er fin :smelter:

1 Synes om

Stort tillykke med hende :flag:

Det var jo en fremragende ide du fik dig der :klappe2:

2 Synes om

Tillykke med hende :denmark: :smelter:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: til jer alle med den søde pige - jeg er vild med navnet :hjertekat:

Og skønt at høre, at Donkey ikke er alt for usikker ved hende - og hun lader til at have fin selvtillid.

Det skal nok gå godt :hjerte:

5 Synes om

Det kan være farligt, at kede sig, :grin:
Stort tillykke med Dimmalimm. :flag: Skønt navn til en virkelig køn killing. :heart_eyes:

3 Synes om

Det er jeg også, selv om det ikke er helt utænkeligt, hun med tiden kommer til at blive kaldt ‘‘Dimsen’’ :hoho:

Han gemmer sig ikke og er meget interesseret, så længe hun ikke kigger på ham … :disguised_face:
Men hun jagter ham heller ikke og truer med bål og brand :wink:

5 Synes om

Tjaaaa jeg kedede mig også… jeg fik Lars :stuck_out_tongue_winking_eye::joy: Så som præsten sagde da vi blev gift, kan der komme noget godt ud af at kede sig :wink:
Stort tillykke med hende :denmark::clap:t2::heart: Hun er en fin bette strik :blush:

10 Synes om

Helt derude, har jeg heldigvis ikke været! :surrender: :yikes: :scream:

5 Synes om

ville det ikke være noget rod - altså hvis Lars skulle deles ??

4 Synes om

Hvor er hun nuttet :heart:

1 Synes om

Stort tillykke med Dimsen - hun er helt bedårende :sparkling_heart:
Ikke underligt at du faldt for hende - bare de øjne, de er da ikke til at stå for. :heart_eyes:
Er det samme sted du fik Æseldyret - så ved du jo, hvor du skal henvende dig næste gang du keder dig :hoho:

3 Synes om

Nej, det er samme sted jeg hentede LouLou … og Leo Løvehjerte

5 Synes om

Stort tillykke med “det tredje hjul” - hun er fin fin pige :love:

1 Synes om