Når man læser forkert....gør du?

læste lige “sommertid” og tænkte et sekund er det allerede nu vi skal til at stille tiden tilbage, når nej vi er kun i august, og fik så læst igen…Blommetid :smiley:

Jeg læser TIT forkert!

Nyeste ekspempel:
Minister vil kulegrave dyre andelslån
blev til:
Minister vil kulegrave dyre andelår

:rolleyes:

Jeg bruger alle ugens 7 dage på at læse og læse og læse, og jeg fatter generelt meget lidt og kan læse mange tætskrevne sider forkert hver dag.

Pt. undrer jeg mig over ordet “kogebogsnære”… :øhmm:

Men en gentagen een som irriterede mig (super formulering, ikk? :fin: ) var en overskrift på en katteforum (kan ikke huske om det var her eller et andet sted) fra en bruger der solgte spegepølser. Jeg har glemt den rette overskrift på indlægget, men jeg fik overskriften til “et eller andet eet eller andet Gedegespenster” -what, og den tråds overskrift skræmte mig dagligt i flere måneder på forummet. :cool:

Hvordan ser sådan en ud?-engel-engel

Psykisk modning læste jeg lige nu som Psykisk mobning :ups:

Ha ha , jeg også :klapper:

Jeg var et godt stykker nede i teksten, inden jeg fandt ud af jeg havde læst forkert :øhmm:

[quote=birtheras;249913]Psykisk modning læste jeg lige nu som Psykisk mobning :ups:[/quote]Hi hi det gør jeg også hele tiden :klapper:

-LOL

Tusind tak fordi du mindede mig om de frygtelige gedegespenster. Tænk sig at man kan få så meget sjov ud af en tråd om gedespegepølser til salg :tihi:

-LOL

Sikke en overskrift tænkte jeg - og at kalde sin kat det!

Hæmoride og Edward -what

[quote=Rikke H;250777]-LOL

Sikke en overskrift tænkte jeg - og at kalde sin kat det!

Hæmoride og Edward -what[/quote]

-xxrotflmao

[quote=Rikke H;250777]-LOL

Sikke en overskrift tænkte jeg - og at kalde sin kat det!

Hæmoride og Edward -what[/quote]

Gå så i seng Rikke … :S

-LOL

Den der tråd med psykisk modning den irritere mig frygteligt!

Af en eller anden grund bliver jeg ved med at læse det som “psykisk mobning”

[quote=Gry Gressbakken;250798]Den der tråd med psykisk modning den irritere mig frygteligt!

Af en eller anden grund bliver jeg ved med at læse det som “psykisk mobning”[/quote]

Pssttt indlæg 25 :høhø:

LOL! Så er det skida ikke bare mig der er åndsvag Gg

Jeg er vist lidt miljøskadet, for jeg læste overskriften på denneartikel, som

Congo: Dødsdømte får norsk skovkat

Der stod i virkeligheden

Congo: Dødsdømte får norsk advokat

:ups:

[quote=Jane;260483]Jeg er vist lidt miljøskadet, for jeg læste overskriften på denneartikel, som

Congo: Dødsdømte får norsk skovkat

Der stod i virkeligheden

Congo: Dødsdømte får norsk advokat

:ups:[/quote]
:klapper:

De fik ikke lov at købe kat her, kan jeg ellers love. :rock:

[quote=Jane;260483]Jeg er vist lidt miljøskadet, for jeg læste overskriften på denneartikel, som

Congo: Dødsdømte får norsk skovkat

Der stod i virkeligheden

Congo: Dødsdømte får norsk advokat

:ups:[/quote]

den tror jeg altså tager præmien -LOL

Min seneste fejllæsning, var da jeg læste din overskrift (som du nu har rettet, øv øv) som hvordan man slap af med hår (og) hud… Og åbnede meget nysgerrigt tråden første gang, for hvad søren skete der her :smiley: :smiley:

[quote=Jane;260483]Jeg er vist lidt miljøskadet, for jeg læste overskriften på denneartikel, som

Congo: Dødsdømte får norsk skovkat

Der stod i virkeligheden

Congo: Dødsdømte får norsk advokat

:ups:[/quote]
-LOL -LOL Ja ja, en advo-kat er vel også en slags kat :klapper:

Og det var da kun 2 forkerte bogstaver og lidt bytten rundt. Det ku’ ske for enhver :fløjte: