Når man læser forkert....gør du?

Jeg er mester i at læse noget andet end det der står i overskrifter/teksten - hvad med dig?

Nogle gange bliver det altså noget sjovt noget man læser det som. Lad os have en tråd om det.

I dag læste jeg burna-boen, og tænkte hvad dulen er det :tihi::ups:

og så læste jeg overskriften: Kaster lim op (Kaster slim op )

idag var det Tinas tråd

Indtryk af Frisjenborg Explorer der blev Indtryk af internet explorer :?

og Indtryk af svinefluen… hvor jeg fandt ud af jeg slet ikke havde læst forkert :smiley:

og ikke mindst Venter på røde dutter - der blev til Venter på døde futter :?:?

Men ok - klokken er også kun lige lidt over 7 jeg er undskyldt frem til kl 9

For nogle dage siden læste jeg, at de holdt børnelokkermarked i Skælskør -what

-LOL-LOL

jeg kvajer mig jævnligt, men jeg kan ikke på stående fod huske nogle af dem, det er et af goderne ved teflon-hjerne, man glemmer hvor fjolet man er :thumbup:

Jeg købte en TERMINATOR - til kattene :tihi:

Det skulle vise sig at være en FURMINATOR -LOL

Jeg husker tydeligt min fars bedste. For nogle år siden læste han en raklame for en forretning, og pludselig udbryder han:
“Hvad er en Bordel-ovn”? (Ordet var delt og OVN stod på ny linie.

SÅ var det vi - efter vi havde grinet af - sagde at der stod Bord-ElOvn…

[quote=louiseogbuster;246331]Jeg husker tydeligt min fars bedste. For nogle år siden læste han en raklame for en forretning, og pludselig udbryder han:
“Hvad er en Bordel-ovn”? (Ordet var delt og OVN stod på ny linie.

SÅ var det vi - efter vi havde grinet af - sagde at der stod Bord-ElOvn…[/quote]

Så læste han jo rent faktisk rigtigt, hvis ordet var delt, så der stod

Bordel-
ovn

:tihi:

Jeg læste ‘En tur hos Dr. Prik’ som … En tur hos Dr. P*k :ups::ups::ups::ups::ups:

det hænder osse at jeg læser en tekst/overskrift helt forkert, ka dog ikke lige komme i tanke om de enkelte eksempler.

men jeg har en god en her som en af mine meget gode venner lavede for en del år siden da han var jobsøgende

han sad og studerede job-annoncer i aviser og pludselig udbryder han lettere forarget

den her skal i bare høre

her er en kirke der søger en ny deltids-onanist:høhø:

vi væltede allesammen rundt på gulvet af grin

det der stod i annoncen var at

kirken søgte en ny deltids-organist

[quote=Johnny;246428]det hænder osse at jeg læser en tekst/overskrift helt forkert, ka dog ikke lige komme i tanke om de enkelte eksempler.

men jeg har en god en her som en af mine meget gode venner lavede for en del år siden da han var jobsøgende

han sad og studerede job-annoncer i aviser og pludselig udbryder han lettere forarget

den her skal i bare høre

her er en kirke der søger en ny deltids-onanist:høhø:

vi væltede allesammen rundt på gulvet af grin

det der stod i annoncen var at

kirken søgte en ny deltids-organist[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Har engang lavet bommert, da jeg læste. Klokken var ganske vist meget sent om natten, men alligevel. -tihi
Jeg læste: “Hendes kødben …”
Der stod “Hendes kindben …” -tihi

Hm… ja forleden havde Alice været hos Doktor P#k med sine killinger kunne jeg se…

Der stod Doktor PRIK men mine øjne så det lidt anderledes:-)

[quote=lenschow;246573]Hm… ja forleden havde Alice været hos Doktor P#k med sine killinger kunne jeg se…

Der stod Doktor PRIK men mine øjne så det lidt anderledes:-)[/quote]

Godt jeg ikke var den eneste!-LOL-LOL

[quote=lenschow;246573]Hm… ja forleden havde Alice været hos Doktor P#k med sine killinger kunne jeg se…

Der stod Doktor PRIK men mine øjne så det lidt anderledes:-)[/quote]

Sig mig … hvad er der i vandet derovre i Jydeland ?? :uha:

det vil du slet slet slet ikke vide, men det er stærke sager ka jeg godt betro dig:høhø:

Der er prik i vandet :slight_smile:

hihi

Ja, det gør jeg tit, men kan ikke lige komme på nogle eksempler nu.

[quote=Johnny;246428]det hænder osse at jeg læser en tekst/overskrift helt forkert, ka dog ikke lige komme i tanke om de enkelte eksempler.

men jeg har en god en her som en af mine meget gode venner lavede for en del år siden da han var jobsøgende

han sad og studerede job-annoncer i aviser og pludselig udbryder han lettere forarget

den her skal i bare høre

her er en kirke der søger en ny deltids-onanist:høhø:

vi væltede allesammen rundt på gulvet af grin

det der stod i annoncen var at

kirken søgte en ny deltids-organist[/quote]
-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg vred også min hjerne af led en dag jeg læste et underligt ord i avisen, det var også delt, der stod tage-tage…
Altså når man læser sådan noget før vor herre har fåe træskoene på, er man så ikke undskyldt?

Knus Elin

Tag etage!

Hihi

Ja hør det fra en journalist, som er vant til aviser! Der er dælme MANGE fejl. Det er pinligt…-)