Når man

letter bagen fra en stol, er den straks optaget af en anden.
Den prikkede kom først og prøv så at gætte hvem der kom sidst.
Leopold skulle lige fortælle det altså var hans stol, da jeg kom igen.

Hold da op Elin - han ligner en, der har lyst til at plante tandsættet i din popo, hvis du vover at tage HANS stol

-LOL-LOL-LOL-LOL

Skønne billeder af frækkerten -høhø

Altså Leopold, du må ikke tage din moars stol, og slet ikke når hun fryser sin po po :tihi:
Men smuk det er du :wehuu:

Sådan en frækkert -høhø
Vores Dino tager også altid Claus stol, men når Claus så kommer, så ved Dino godt han skal gå. :slight_smile:

Har du slet ikke fattet at han siger…mor jeg har holdt stolen varm til dig :tihi:

Skønne billeder :wehuu:

Tak skal i have fordi i gider blive ved med at kigge på billeder af den prikkede. Han er jo mors misser:hjerte:
Birte, han har altså ikke holdt pladsen varm til mig, han brokker sig højt og inderligt, når jeg kommer og flytter ham:)
Knus Elin

Hihi hvor er han sød - og forkælet :wehuu:

Ha ha et herligt billede af frække Leopold

[quote=Leopolds mor;123752]Tak skal i have fordi i gider blive ved med at kigge på billeder af den prikkede. Han er jo mors misser:hjerte:
Birte, han har altså ikke holdt pladsen varm til mig, han brokker sig højt og inderligt, når jeg kommer og flytter ham:)
Knus Elin[/quote]

Jamen, det er jo fordi han er SÅ forkælet -høhø
Når Claus skal sidde i sin stol og Dino ligger der, så er det nok og sige “hmmmmm Dino kan du flytte dig”. Måske skyldes det, at vi nogle gange er kommet til at sætte os på ham -høhø

[quote=Denise;123787]Jamen, det er jo fordi han er SÅ forkælet -høhø
Når Claus skal sidde i sin stol og Dino ligger der, så er det nok og sige “hmmmmm Dino kan du flytte dig”. Måske skyldes det, at vi nogle gange er kommet til at sætte os på ham -høhø[/quote]

Jow han er forkælet:)
Jeg tror hvis jeg prøvede at sætte mig på ham, ville jeg få 4 hjørnetænder og div klør i bagdelen og det ville altså være synd for mig.-høhø
Knus Elin

En frækkert -høhø