Når Miden kan

… så kan de fleste katte da skrue sig ind i en sutsko :stuck_out_tongue:

Alle kattesenge/huler og betræk er blevet vasket i dag, så der er så lidt friske kattehår i omløb som muligt når mine søster og svoger kommer i morgen (de er begge allergiske overfor katte :besvimer: )
Her til aften, da Miden kom ind … blev han så glad for at finde sin sutsko ren og spændt op til lir :rock:

Stop så moar … :venter:

Miden er ca. 1½ år gammel og vejer ml. 6.5 -7 kg.

Hvor er han kær :wehuu::wehuu: Kan din søster og svoger så holde fingerne fra kattene :?

Det kan min søster nok ikke … men det bliver hendes problem :rock:
De er allerede i gang med medicin, så det må gå som det går … jeg har gjort alt rent i dag (ikke noget krav fra deres side) og når vejret er så godt som det har været i dag, så er de voksne katte mest udenfor :slight_smile:
De er jo godt klar over at her bor 6 katte, så det er kun dejligt at de vil komme og besøge mig alligevel :thumbup:

Hvor er det nogle dejlige billeder af sutsko og mis :wehuu:
Jeg håber at du har et udhus hvis din søster og svoger reagere på kattene -høhø

[quote=birtheras;200926]Hvor er det nogle dejlige billeder af sutsko og mis :wehuu:
Jeg håber at du har et udhus hvis din søster og svoger reagere på kattene -høhø[/quote]

Jeg har masser af udhuse, så der bliver frit valg for min svoger :tihi:
Der er osse større chance for at han rent faktisk kan stå opret derude et sted … :sshh:

[quote=Skattekat;200940]Jeg har masser af udhuse, så der bliver frit valg for min svoger :tihi:
Der er osse større chance for at han rent faktisk kan stå opret derude et sted … :sshh:[/quote]

Åhhh ja -høhø så skal den arme svoger passe på at han ikke får et hoved traume :smiley: når han bevæger sig rundt i dine stuer :tihi:

Håber du får nogle dejlige dage med din familie :ok:

:iloveyou:

aii hvor er han altså lækker…

Han er da ikke en stor dreng - han er en lillebitte killing :wehuu: (i hvert fald hvis du spørger ham selv :D)

Iiih… Det kribler i fingrene og pungen, men jeg tør absolut ikke begynde at købe flere huler eller lign. lir til Bølle. Jeg købte en nullerput af Brita, som blev afvist blankt. Nullerputten tog så en lang rejse til Nordjylland, og bliver brugt som aftenputtested for Julle’s Mille… Så vidt jeg lige har hørt. :slight_smile:

Dejlige billeder.:wehuu:
Tak for dem.
Hvor er han smuk og dejlig :wehuu:

:wehuu::wehuu:

Kære Hr. Mide.

Du er bare dejlig…

:hjerte: