Når mis blir sur

De har et produkt der hedder “Petnet” jeg forestiller mig det kan holde til det :slight_smile:

kunne være jeg skulle undersøge det så, jeg går ud fra at de har en kundeservice så kan jeg jo altid ringe og tale med dem. Det ville altså være godt hvis jeg kunne åbne helt for vinduerne og bare ha et mygge net for vinduet her i sommeren, jeg har nemlig en panisk angst for alle former for kryb lol. Tak for tippet :slight_smile:

Ja det der petnet ser ud til at være lavet til terroristerne :smiley: 7 gange tykkere :smiley: 200 - 400 kroner - en ok billig løsning sammenlignet med alt muligt andet, hvis det virker

[QUOTE=Ravn;1190799]Hvis du kan bruge det, har jeg sådan et her :
(Det koster kun porto.)

[/QUOTE]

Hvor har du det fra? sådan et vil jeg gerne have anskaffet

Jeg bor jo i en nybygget lejlighed på bostedet. De har heldigvis udstyret den med tyversikretkroge, så mine vinduer og min altandør kan være åbne! Desuden kan jeg åbne vinduerne og døren lidt mere end i hak, uden at de vil kunne skubbe det mere op, for det klikker sig fast i den stilling, og jeg kan ikke skubbe det en millimeter mere op, så tænker heller ikke to bimser kan :? Dog er Isabella liiidt for klog, så jeg skal måske lige have en lang snak med hende om dette :høhø:

Jeg har desværre ikke hørt tilbage fra firmaet endnu, og jeg ved simpelthen ikke hvor det kan købes… :S
Men hvis jeg får svar, poster jeg det helt klart herinde på KG!

Hvis man har Velux-vinduer, kan man købe et fluenet til, som sidder i en ramme og lukkes på samme måde som et rullegardin. Det sidder på væggen, så vinduerne næsten kan vippes vandret. Men det er piv-dyrt, og jeg ved ikke, hvor meget kravleri, det kan holde til - det er ikke blevet katte-testet her :slight_smile:

mvh. tina

se det kunne være en god idé lige der til alle producenter af vindues sikringer og net m.m Slip en bunke siataler og lignende typer ind og test produkterne. Det kunne blive en hel trend :pote:
Kun mig der ka lide den idé ?

[QUOTE=taina;1192784]Hvis man har Velux-vinduer, kan man købe et fluenet til, som sidder i en ramme og lukkes på samme måde som et rullegardin. Det sidder på væggen, så vinduerne næsten kan vippes vandret. Men det er piv-dyrt, og jeg ved ikke, hvor meget kravleri, det kan holde til - det er ikke blevet katte-testet her :slight_smile:

mvh. tina[/QUOTE]