Når morgennul ikke bliver bedre

Det er ikke så tit Tequila vil kæle, men når hun endelig vil, nyder hun det i fulde drag:wehuu:

[ame=http://s536.photobucket.com/albums/ff330/prinsesseling/?action=view&current=MOV00043.flv][/ame]

Åhh, hvor ser det da bare hyggeligt ud. Det er sjovt som der bare er nogle katte der ælder (staves?) på den måde!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ååårh…sikke en dejlig æltemiz…

:tak:

Åhhhh :wehuu: Det gør Gia også! Det er så skønt, sådan en gang morgenkæl, man smelter helt over sin storspindende kat, der ælter løs i puden. Det er nemlig kun rigtig godt, hvis mis kan få lov at ælte (jeps, Bamse, med t, når du nu spørger :), ligesom når man ælter dej :slight_smile: )
Monstro det er, fordi de føler sig som killinger igen, der bliver vasket af mormis’ ru tunge :slight_smile: Skønt er det ialtfald -love

:høhø::høhø::høhø:

Jeg læste det som morgen - NUL altzå… NUL…ZERO… NADA…INTET… og fattede først da jeg så den at du mente noget helt andet…

:klapper::klapper::klapper:

Sikken en sød lille muffer :wehuu::wehuu::wehuu:
Jeg har også en muffer, 8½ kg på brystet/maven, så det er med at spænde musklerne :høhø:

[quote=Denise;238218]Sikken en sød lille muffer :wehuu::wehuu::wehuu:
Jeg har også en muffer, 8½ kg på brystet/maven, så det er med at spænde musklerne :høhø:[/quote]

Hehe, hende her er heldig kun en lille nips på 3 kg:) Men hvor er det hyggeligt, når de bare hengiver sig til kæleriet og potterne går på fulde tryk:wehuu:

Jeg læste det som morgen - NUL altzå… NUL…ZERO… NADA…INTET… og fattede først da jeg så den at du mente noget helt andet…

:klapper::klapper::klapper:[/quote]

Er det de hjemmerullede igen:tihi: Jeg retter gerne overskriften til “morgenkæl” for dig Therese:thumbup: