Når nu vi ikke kan komme ud længere

… bruger vi meget tid på bare at ligge og dovne den :zzz:

Gimpen i mit :hjerte:

Miden i nullerputten:

Bølle-Bjørn for foden af trappen:

Bambina i den ene sæk (den SKAL ligge på siden! … ellers er den ubrugelig :venter:)

Spotty oppe på 1. salen (han har ingen skam her i livet :tihi:)

I går aftes var der et eller andet spændende insekt at kigge på:

Den stribede pestilens … han er nu ganske køn :love2:

De finder sig faktisk overraskende pænt i at være lukket inde, Miden er den der brokker sig mest, dog ikke voldsomt … men hvor ville det være skønt hvis jeg snart fandt nogen til at hjælpe mig med at få lavet indhegning, så ville vi alle sammen være overlykkelige :slight_smile:

Selvom det ligner den rene idyl, så kan jeg godt forstå, I allesammen snart gerne vil have lidt variation :slight_smile: Jeg :kryds: for, at det kan lade sig gøre inden alt for længe.

Du må se at få lavet den løbegård, for det er da lidt synd, at de bliver snydt for sommeren. :slight_smile:

Der er intet jeg hellere ville, men kan ikke lave den selv og der er ikke så mange handy mænd omkring mig :ked:

Kender følelsen :kram:har selv lige måtte betale en håndværker for at lave gitter til mine vinduer, så kat & jeg kun dør ½ af varme :smiley: Heldigvis ser dine katte ikke ud til at mistrives :cool2:

Det er altså en dejlig flok du har der :inlove:

Tjah, jeg er ihvertfald ganske godt tilfreds :hjertehop:

Det er nu ret imponerende at de finder sig i at være inde,mine er ved at splitte det hele ad,hvis ikke de må komme ud:ups:

Håber du finder ud af noget,har du materialer til indhegning,det er jo heller ikke helt billigt,især ikke hvis du vil hegne det hele ind:yikes:

Tine

[QUOTE=skoglund;906930] har du materialer til indhegning,det er jo heller ikke helt billigt,især ikke hvis du vil hegne det hele ind:yikes:
[/QUOTE]

Jeg vil ‘‘kun’’ hegne ind den del der går fra hushjørnet (ud til gaden), et godt stykke på den lange side, ind over græsplænen og slutte ved hjørnet på garagen (der hvor havestuen er hægtet på) … ca. 35 meter hegn og nej, jeg har ingen materialer, men har et par kroner der er øremærket til indkøb af stolper og net :cool: