… må jeg jo hellere
Billederne er 10 dage gamle, så de er jo liiidt forældet allerede, men ikke desto mindre synes jeg at mislingerne er skønne
Susannes Bri-péer
Og ja… der er maaaaange mislinger - også en hel del som ikke er Bri-péer
/Mette
… må jeg jo hellere
Billederne er 10 dage gamle, så de er jo liiidt forældet allerede, men ikke desto mindre synes jeg at mislingerne er skønne
Susannes Bri-péer
Og ja… der er maaaaange mislinger - også en hel del som ikke er Bri-péer
/Mette
Fuldstændig fantastiske mønstre de bri-peer har.
Sikke nogen lækre stribe killinger og et par nusser maske misser
Ih, hvor er de fine, og hvor er deres mønstre bare smukke og lige i øjet! :juhu: :juhu: :juhu:
Og ja, når Susanne ikke vil så er det GODT at jeg har dig, så jeg kan få stillet min trang lidt!
årh for hulen de er fine
Dejlige er de - og med flotte klare mønstre.
Åhhhh de er dejlige
oh dear
Hvor er de søde! De ligner lidt vildsvineunger:hjerte:
Jeg smelter… Meget…
Og nu kan jeg altså ikke holde op med undrer mig - hvad er bri-per`???
smukke mislinger alle sammen, tror der er tale om blandinger mellem bimse/europé Nethe
bimse er jo kælenavnet for hellig birma
[QUOTE=haneben;863528]smukke mislinger alle sammen, tror der er tale om blandinger mellem bimse/europé Nethe
bimse er jo kælenavnet for hellig birma[/QUOTE]
Nope
Der står Bripéer
Det er Brite/Europé mislinger - så det er bestemt ikke en Ups parring - Daffe har været helt i Tyskeland for at blive parret med en læææækker stribe Brite
Det er en del af et avlsprogram Susanne har startet
/Mette
[QUOTE=Mette Mejdahl;863532]Nope
Der står Bripéer
Det er Brite/Europé mislinger - så det er bestemt ikke en Ups parring - Daffe har været helt i Tyskeland for at blive parret med en læææækker stribe Brite
/Mette[/QUOTE]
Men Susanne kalder dem, så vidt jeg har set, brieur - hvilket klinger rigtig godt, selv om Susanne hævder, hun er træt af fransk :høhø:
Og du er ikke helt retfærdig mod hende. Hun HAR vist billeder af dem, for jeg kan i hvert fald tydeligt huske ham den lille med det firkantede ansigt, der ligger på ryggen og gasser sig på billede 2 (Jeg ved stadig ikke, om det faktisk ER en han
)
[QUOTE=Mette Mejdahl;863532]Nope
Der står Bripéer
/Mette[/QUOTE]
Ej hvor spændende…en helt ny race…wow
Bare lige for at underbygge min påstand
[QUOTE=galath;863539]Men Susanne kalder dem, så vidt jeg har set, brieur - hvilket klinger rigtig godt, selv om Susanne hævder, hun er træt af fransk :høhø:
Og du er ikke helt retfærdig mod hende. Hun HAR vist billeder af dem, for jeg kan i hvert fald tydeligt huske ham den lille med det firkantede ansigt, der ligger på ryggen og gasser sig på billede 2 (Jeg ved stadig ikke, om det faktisk ER en han
)[/QUOTE]
AHA!!
Hun har kamufleret billederne i en helt anden tråd! fusker!
Jamen så kravler jeg da bare hen under min sten igen - det var sådan set også bare mest fordi Eife pev over at hun ikke havde fået nye billeder af dem i laaaang tid, at jeg synes jeg ville poste dem
Og fair overfor Susanne - NUL det kunne ALDRIG falde mig ind at være dét
/Mette
[QUOTE=Mette Mejdahl;863553] det var sådan set også bare mest fordi Eife pev over at hun ikke havde fået nye billeder af dem i laaaang tid, at jeg synes jeg ville poste dem
[/QUOTE]
Jaah, og jeg er glad for det For jeg havde nemlig heller ikke set dem i den anden tråd
[QUOTE=Mette Mejdahl;863553]AHA!!
Hun har kamufleret billederne i en helt anden tråd! fusker! […][/QUOTE]
Du skal følge bedre med, Mette. Alle tråde skal læses.
Og Eva også!
[QUOTE=FinnFrode;863733]Du skal følge bedre med, Mette. Alle tråde skal læses.
Og Eva også! [/QUOTE]
Mhm, det har jeg altså ikke tid til :høhø: Trods alt…
Spændende -For at få nyt blod ind i Européen går jeg ud fra? Og måske noget smukt sølv/tabby
Men hvordan bliver temperamentet mon Ikke at jeg synes det er en dårlig idé - slet ikke
Og killingerne er skønne
(ultraskønne
)
…men jeg er bare så meget mere til européens sind end jeg er til britens og de to racer står for mig som meget “modsatte”. Jeg ville i hvert fald være ked af, om noget af det, jeg elsker hos netop den europélinie går tabt (Puss:hjerte: igen-igen - you know :cool2:
).