Når Susanne ikke selv vil så

… må jeg jo hellere :wink:

Billederne er 10 dage gamle, så de er jo liiidt forældet allerede, men ikke desto mindre synes jeg at mislingerne er skønne :slight_smile:

Susannes Bri-péer :slight_smile:

Og ja… der er maaaaange mislinger - også en hel del som ikke er Bri-péer :wink:

/Mette

Fuldstændig fantastiske mønstre de bri-peer har.

Sikke nogen lækre stribe killinger :inlove: og et par nusser maske misser :hjerte:

Ih, hvor er de fine, og hvor er deres mønstre bare smukke og lige i øjet! :juhu: :juhu: :juhu:

Og ja, når Susanne ikke vil så er det GODT at jeg har dig, så jeg kan få stillet min trang lidt! :smiley: :smiley: :thumbup: :thumbup:

årh for hulen de er fine :smiley:

Dejlige er de :hjerte: - og med flotte klare mønstre. :slight_smile:

Åhhhh de er dejlige :smelter:

oh dear :smelter:

Hvor er de søde! De ligner lidt vildsvineunger:hjerte:

Jeg smelter… Meget…

Og nu kan jeg altså ikke holde op med undrer mig - hvad er bri-per`???

smukke mislinger alle sammen, tror der er tale om blandinger mellem bimse/europé Nethe

bimse er jo kælenavnet for hellig birma

[QUOTE=haneben;863528]smukke mislinger alle sammen, tror der er tale om blandinger mellem bimse/europé Nethe

bimse er jo kælenavnet for hellig birma[/QUOTE]

Nope :wink:

Der står Bripéer :wink:

Det er Brite/Europé mislinger - så det er bestemt ikke en Ups parring - Daffe har været helt i Tyskeland for at blive parret med en læææækker stribe Brite :wink:

Det er en del af et avlsprogram Susanne har startet :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;863532]Nope :wink:

Der står Bripéer :wink:

Det er Brite/Europé mislinger - så det er bestemt ikke en Ups parring - Daffe har været helt i Tyskeland for at blive parret med en læææækker stribe Brite :wink:

Det er en del af et avlsprogram Susanne har startet :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Men Susanne kalder dem, så vidt jeg har set, brieur - hvilket klinger rigtig godt, selv om Susanne hævder, hun er træt af fransk :høhø:

Og du er ikke helt retfærdig mod hende. Hun HAR vist billeder af dem, for jeg kan i hvert fald tydeligt huske ham den lille med det firkantede ansigt, der ligger på ryggen og gasser sig på billede 2 :slight_smile: (Jeg ved stadig ikke, om det faktisk ER en han :gruble:)

[QUOTE=Mette Mejdahl;863532]Nope :wink:

Der står Bripéer :wink:

Det er Brite/Europé mislinger - så det er bestemt ikke en Ups parring - Daffe har været helt i Tyskeland for at blive parret med en læææækker stribe Brite :wink:

Det er en del af et avlsprogram Susanne har startet :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Ej hvor spændende…en helt ny race…wow

Bare lige for at underbygge min påstand :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?39691-Seneste-billede-af-din-kat-maj-2012&p=856322#post856322

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?39691-Seneste-billede-af-din-kat-maj-2012&p=856330#post856330

[QUOTE=galath;863539]Men Susanne kalder dem, så vidt jeg har set, brieur - hvilket klinger rigtig godt, selv om Susanne hævder, hun er træt af fransk :høhø:

Og du er ikke helt retfærdig mod hende. Hun HAR vist billeder af dem, for jeg kan i hvert fald tydeligt huske ham den lille med det firkantede ansigt, der ligger på ryggen og gasser sig på billede 2 :slight_smile: (Jeg ved stadig ikke, om det faktisk ER en han :gruble:)[/QUOTE]

AHA!!
Hun har kamufleret billederne i en helt anden tråd! fusker! :wink:

Jamen så kravler jeg da bare hen under min sten igen :ups: - det var sådan set også bare mest fordi Eife pev over at hun ikke havde fået nye billeder af dem i laaaang tid, at jeg synes jeg ville poste dem :slight_smile:

Og fair overfor Susanne - NUL det kunne ALDRIG falde mig ind at være dét :stuck_out_tongue:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;863553] det var sådan set også bare mest fordi Eife pev over at hun ikke havde fået nye billeder af dem i laaaang tid, at jeg synes jeg ville poste dem :slight_smile:
[/QUOTE]

Jaah, og jeg er glad for det :smiley: For jeg havde nemlig heller ikke set dem i den anden tråd :tihi:

[QUOTE=Mette Mejdahl;863553]AHA!!
Hun har kamufleret billederne i en helt anden tråd! fusker! :wink: […][/QUOTE]

Du skal følge bedre med, Mette. Alle tråde skal læses. :stuck_out_tongue:

Og Eva også! :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;863733]Du skal følge bedre med, Mette. Alle tråde skal læses. :stuck_out_tongue:

Og Eva også! :tihi:[/QUOTE]

Mhm, det har jeg altså ikke tid til :høhø: Trods alt…

Spændende :slight_smile: -For at få nyt blod ind i Européen går jeg ud fra? Og måske noget smukt sølv/tabby :thumbup:

Men hvordan bliver temperamentet mon :confused: Ikke at jeg synes det er en dårlig idé - slet ikke :slight_smile: Og killingerne er skønne :hjerte: (ultraskønne :hjertehop:)
…men jeg er bare meget mere til européens sind end jeg er til britens :sorry: og de to racer står for mig som meget “modsatte”. Jeg ville i hvert fald være ked af, om noget af det, jeg elsker hos netop den europélinie går tabt (Puss:hjerte: igen-igen - you know :cool2::ups:).