Nemador's A-kuld - nu 2 uger :-)

Sååå kære, men vi kan hverken se øjne eller deres vakkelvorne ben:høhø:
Cats og Conni

Vakkelvorne ben…det stadie er de næsten kommet over :slight_smile: De fræser simpelthen bare derud af!!! :slight_smile:

Og synes da nok man kan se øjnene :slight_smile:

Knus Gitte

Ja, de er bare så skønne alle sammen. :hjerte: Jeg ville aldrig kunne vælge… :slight_smile:

Men denne gang er mit blik faldet på Arion. Selv om han ser ud til at halvsove lidt, så er ørerne meget opmærksomme. :smiley:

Åhh hvor er de bare skønne hver og én. Ihhh :wehuu:

Hvor er de fine, Gitte - især Arion :hjerte:

Hvor sker der meget og på så kort tid - de er bare for skønne - hver og en

Fantastisk flot rød farve Aragon har :slight_smile:

Søde sæde missere allesammen :hjerte:

Fantastisk flot rød farve Aragon har :slight_smile:

Søde sæde missere allesammen :hjerte:

Fantastisk flot rød farve Aragon har :slight_smile:

Søde søde missere allesammen :hjerte:

Her følger lidt nye billeder af Aragon, Ashanti og Adrian her, hvor de er blevet knapt 15 uger gamle :slight_smile:

Der kommer billeder af de 3 øvrige når solen atter skinner lidt ind af vinduerne igen :slight_smile:

Først Adrian & Ashanti som skal bo sammen som kæle kastrater hos Tine & Wolfgang nær Beder ved Århus.

Og her Aragon, som skal bo som kastrat hos Mathilde i Horsens.

Knus Gitte

De er blevet nogle dejlige katte. Dem kan du vist godt være bekendt. :slight_smile:

Hvor er de skønne :slight_smile:

Skønne killinger. Billedet af de to i hængekøjen er bare rigtig herligt :inlove:

Åååh hvor er de dog dejlige alle sammen :hjerte: :hjerte: nu kan jeg slet ikke vente, til jeg får små igen :slight_smile:

Neej, hvor er de soede!! Men den AllyCat der, hun er da for nuttet :hjerte:

Så lykkedes det mig, at fange Arion med kameraet :slight_smile: Og det er slet ikke så let skal jeg hilse at sige!!!

Arion er den største og bedste dreng i kuldet. Han vejede 15 uger gammel 2.5 kg - og fortsætter med at vokse. Han er yderst charmerende, meget talende og storspindende. Han ELSKER, at ligge i arm og blive nusset. Han har 2 tempi - enten er han i sove/hygge mode eller også skal der udforskes og leges. Han er født med STOR selvtillid og nysgerrighed! :slight_smile:

Knus Gitte

Han er da en dejlig lille bamse.:hjerte:

Han er da for kær :hjerte:

Sikke nogle lækre billeder!