Ness (Savannah 51) - stor pige

Ness vokser og vokser - hun er virkelig et madøre! Aldrig har jeg set nogen kat tage så store mundfulde af mad ad gangen :slight_smile:
Hun er ved at udvikle en lille dellepy hihi.
Men hun vejer faktisk ikke så meget - hun er en lille fin feminin hunmis :inlove:
Og så er hun bare den mest kælne puttegris - vi har et ritual hvor hun kommer ind under dynen og ligger i ske med mig og snorksover om natten. Mmmm :lovelove:

Hvor hun bare dejlig :hjerte::inlove:

Hun er så fiiiin :hjerte: … Spottys lillesøster :smiley:

Hun er virkelig smuk Thilde :hjertehop: og sådan et veludviklet puttegen er da ikke til at stå for.

[QUOTE=Skattekat;1235118]Hun er så fiiiin :hjerte: … Spottys lillesøster :D[/QUOTE]I teorien kan hun faktisk godt være i familie med ham din bamdut, for han er samlet op på Torvet i Galten og hun tullede rundt ca. 3 km derfra ved Restaurant Lillering Skov. Med 3-4 års mellemrum, men alligevel…hvem ved og vi får det heller aldrig at vide.

Det sidste billede er vildt flot…sikke et mønster. Ham jeg tror er i familie med hende (brormand)…jeg har mailet hans familie de skal komme og kigge på hende og jeg ved de besvimer og så kan du med garanti også se billeder af deres mis (Kali)

Ville heller ikke undvære hende :inlove:

Hun er min lille synge-ballarina (i og med at hun ikke kan mjave men synger triller i stedet og danser om sig selv for at få nus hver morgen) :wehuu:

Hun kommer med til Hittekats hobbyudstilling d 2 maj samt Vejle i Juni. :slight_smile:
Og så skal vi selvfølgelig til World Show når nu hun vandt sin kvalificering i Sorø i Februar

Jeg glæder mig til at se hende igen. Hun er nemlig superskøn. :wehuu:

Smukke, smukke øjne…:inlove:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1235294]Smukke, smukke øjne…:inlove:
VH
Susanne[/QUOTE]

Med smuk sort eyeliner! :wehuu:

Synes også hun har så smukke øjne.
De bliver rigtig flot copper farvede har hun flere gange fået at vide fra dommerne :slight_smile:
Her har jeg et dugfrisk billede af hende hvor hun ligger tæt op ad… Tadaaa Hector selvfølgelig… :inlove:

Hector og Nes er bare de bedste venner. Det ses også på de hårboller, Nes kan lægge :stuck_out_tongue: de kommer helt sikkert fra at vaske Hector :tihi: lige NU ligger hun ovenpå ham og vasker ham.

Og sådan ligger vi HVER nat :lovelove:

Sukse kan hun også finde på at lægge ned - med et meget “åh åhhh - taget på fersk gerning”-blik :tihi:

Hun er SÅ lækker :smelter:

Det ville være noget af et tilfælde, hvis de rent faktisk var i familie, men sådan som først du og nu Thilde, fortæller om Nessie, så minder de rigtig meget om hinanden :slight_smile:
De er begge meget in your face, har begge køssesyge og den der trang til at putte SÅ tæt med sit menneske, at det ville være svært at komme til med et skalpel :inlove:
Foruden det helt åbenlyse, at de ligner hinanden :hjerte:

Hun er simpelthen så fin!