Net til vinduer

Hej alle sammen
Vores katte er lidt for interreseret i hvad der sker udenfor. Og med den stigende varme vil vi gerne have vores vinduer åbne for at lave lidt gennemtræk.

Nogle som har forslag til hvor man kan købe noget smart så de små ikke hopper ud i verdenen ?
Altså noget net af en art til vores vinduer, gerne noget man kan afmontere eller noget så det ikke ligner, ja pis?

Jeg har net hefra

Det funker fint, og er holbart. Vores hænger nu på 6 år.

Jeg har købt denne slags, som vi har på vores balkon, og foran vinduerne på 1 sal.

http://loppetjansen.dk/katte-tilbehoer-400/sikkerhed-290/sikkerhedsnet-6x3-meter-transperant-9557.html

[quote=Alice;379600]Jeg har net hefra

Det funker fint, og er holbart. Vores hænger nu på 6 år.[/quote]

dem har jeg også i hele min lejlighed inkl til altandøren…

de er super gode, og de holder til 7 coons og hænger på 3 år :slight_smile:

de kom ud og tog mål, specialfremstillede dem, leverede dem og satte det hele op - 5 store vinduer og en altandør med ekstra forstærkning 7.200 og det er bare SÅ flot lavet og man lægger overhovedet ikke mærke til det

foran et vindue

3 af misserne foran netdøren til altanen - den åbener indad mens altandøren går ud af

[quote=Battlestar;379622]dem har jeg også i hele min lejlighed inkl til altandøren…

de er super gode, og de holder til 7 coons og hænger på 3 år :slight_smile:

de kom ud og tog mål, specialfremstillede dem, leverede dem og satte det hele op - 5 store vinduer og en altandør med ekstra forstærkning 7.200 og det er bare SÅ flot lavet og man lægger overhovedet ikke mærke til det

foran et vindue

3 af misserne foran netdøren til altanen - den åbener indad mens altandøren går ud af
[/quote]

Det er nemlig en super god løsning …Og næsten usynlig :-). Og når man tænker på hvor holdbart det er, så synes jeg prisen er yderst rimelig…Rammerne er lavet af aluminium og nettet af glasfiber. Mine ret tunge britetøzer klatrer ofte til tops, og selv her på 6. år, har mit net ikke taget skade …Vi mangler net på to af vores vinduer, som vi regner med at få op snarest, når det er gjort, så har vi net for alle vinduer, samt vores altan.

[quote=Alice;379600]Jeg har net hefra

Det funker fint, og er holbart. Vores hænger nu på 6 år.[/quote]

Cool det ser rigtigt godt ud. Eneste jeg tænker er om de måske kan flytte nettet hvis man har sideåbnende vinduer og den skal være på skinne.

Vores vinduer i lejligheden er tophængte, men vi har sideåbnede på altanen, og mine misser har aldrig flyttet dem, så jeg tror ikke du behøver at være nervøs …Ellers må du være handy og sætte en stopklods anordning i vinduet :slight_smile: