Netbutik

Jeg har prøvet Canada litter købt gennem JYRAK, men mine missers numse er altså for fin til at ville skide på andet end Golden White grus :dokdok:
Det kan jeg kun finde på Zooplus men priserne stiger bare hos dem :frowning:
Jeg har nu fundet en anden netbutik men kender den ikke. Som jeg lige kan se er det lidt ala Zooplus men jeg kan bestille større mængder GW uden problemer.

Er der nogen der har erfaring med denne biks? :slight_smile:HER

Jeg har kun hørt godt om dem, og har også selv brugt Bitiba en enkelt gang eller to, uden problemer. :slight_smile:

Trustpilot er et godt sted at tjekke, hvis ikke man kender div. webshops :slight_smile:

Jeg har brugt Bitiba nogle gange med god succes

Jeg købte for nylig en sturdibag hos dem, da de suverænt var de billigste på prisen. Hurtig levering og ingen problemer. De står også fremadrettet i mit lille kartotek over steder hvor jeg tjekker priser inden jeg bestiller :slight_smile:

Har bestilt der flere gange uden problemer :slight_smile:

Bitiba er ejet af Zooplus, og tingene sendes fra samme lager :slight_smile:

Nu har jeg bestilt grus og det er på vej men det lader vente på sig… Nu må jeg se om jeg gør det igen :slight_smile:

hvad med ever clean der er en butik i Hobro der kan du få det ned i ca 80 kr kassen ved og købe en hel palle det gør vi her i huset. Det kunne være der var en der vil dele med dig

Det kunne være misserne skal prøve en kasse i fremtiden. Balladen er at jeg i lang herrens tider har brugt Golden White og det er det kattene foretrækker. Gruset fra Jyrak er sådan set ok grus men misserne foretrækker bakkerne hvor der er det andet grus i. Jeg har før brugt AK og Extreme classic men som misserne er jeg også mest til GW :slight_smile: Pokker bare stå i det er blevet så besværligt at få fat i til en ordentlig pris :slight_smile:

Du kan købe en kasse af mig . til de 80 kr hvis du vil prøve det … vi er overrasket over hvordan det klumper og ikke mindst tager lugten

Tak :slight_smile: Det vil jeg huske. Lige nu går det i omegnen af 3-4 måneder inden jeg skal have grus igen :slight_smile: