Neutraliseret - men er det løbetid?

Åh, jeg græder snart.
Jeg har en hunkat der trods sterilisering kom i løbetid.
Hun har lige været af sted den 20. Maj igen for at blive reststeriliseret.
Dyrlægen kunne ikke finde noget arvæv eller noget, der kunne gøre at hun skulle komme i løbetid.
Nu 11 dage efter, begynder hun igen at ligne en der er i løbetid. Hun kurrer og render rundt og gør sig til.
Mit spørgsmål er nu, kan jeg give hende p-piller for at stoppe det, eller skal jeg bare håbe det går over af sig selv igen?
Det skal lige siges at jeg har 2 andre steriliserede hunkatte, og den ene af dem er meget følsom, og kan ikke så godt klare forandringer, så det påvirker hende meget.

Kender historien …
Hvis der af en eller årsag glemmes et lille bitte stykke ovarievæv i katten, kommer den i løbetid. Kommer den i nærheden af en fertil han lader den sig parre. Den kan selvfølgelig ikke blive drægtig.
Det er ikke godt at give p-piller mens hun er i løbetid.
Hvad siger din dyrlæge, skal hun ind igen. Hvis hun skal er det bedst hun er i løbetid, da vævet så vil være ligesom opsvulmet og derved nemmere at finde.

Hun har lige været igennem operationen for anden gang, og dyrlægen kunne ikke finde noget overhovedet, der skulle kunne gøre at hun kom i løbetid, men hun prøvede alligevel at fjerne lidt væv.
Jeg tænkte, at hvis hun har været i løbetid, da hun var inde, så er hormonerne vel ikke ude af kroppen endnu, så det kunne jo være, det bare er en overgang nu her, at hun viser tegn på det.
Jeg håber det, for hun skal i hvertfald ikke gennem endnu en operation, også derfor jeg spurgte med hensyn til p-piller.

Hvis hun var i løbetid da hun var inde, skulle det være overstået nu 11 dage efter. Blev livmoderen også fjernet, ved du det.

Jeg ved faktisk ikke om livmoderen blev fjernet.
Jeg vil ringe derud på mandag og høre ad, og hvad jeg eventuelt kan gøre, hvis hun reelt er i løbetid.