Never og Zette

Dem der kommer på besøg hos kattene og mig, mener at Never og Zette tigger, det synes jeg nu ikke de gør, de er da engle begge 2 og er bare så artige og kunne da aldrig finde på at tigge, ej heller bede om noget når jeg spiser…

se selv, her sidder jeg og spiser…

Zette på venstre side af mig

Never først nede på gulvet

Og vuptig oppe på skødet

Behøver jeg at sige jeg elsker de tøser…

-what de tigger da ikke…de vil da bare snakke og nusses -høhø

Nej Nej Hanne de tigger da ikke…skal da bare liiiiiiiiige checke at maden er i orden så mor ikke bliver syg -LOL

åhhh det er det de gør… -lyside

De tigger da ikke, de spørger bare pænt om ikke de godt må smage…:slight_smile:
(mine gør det også, og jeg elsker det…)

-høhø -høhø -høhø -høhø
Hmmm, du har vist fået hænderne fulde -muhaha -muhaha
hvorfor tigge når man kan stjæle det, underlige mennesker.
To dejlige tøser.
Knus Pia -engel
NB! måske der skulle være en lille ret af ENGEL GEN i den ene -engel -engel -engel

Hanne lige i tilfælde af at du ikke ved det, så skal man altså give misserne mad :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Det er da klart de forsøger at stjæle din mad, når du ikke har husket at fodre dem [bigloony] [bigloony]

-what er det ikke nok at de får en gang om dagen

-what er det ikke nok at de får en gang om dagen[/quote:29u1kqy0]

Nej Nej Hanne Never ar vandt til at få serveret lunt hyggemad 3 gang dagligt :S :S :S -bleg

-what er det ikke nok at de får en gang om dagen[/quote:1zuctopd]

Nej Nej Hanne Never ar vandt til at få serveret lunt hyggemad 3 gang dagligt :S :S :S -bleg[/quote:1zuctopd]

-thumbs :smiley: århh det er derfor hun smutter med mig når de hvide killinger skal have lunt vådmåd… Hun venter pænt på at hun kan smutte med ud,hvor de små får mad, især om morgen… Den stakkels kat, hun er altid sulten… når det drejer sig om guffemad… :stuck_out_tongue:

Ja, altså de katte tigger da ikke! Det er de da altfor selvhøjtidelige til… De tjekker at din mad ikke er forgiftet (og det kan man trods alt bedst finde ud af ved at smage på den!) og desuden sidder du jo ned, og det betyder jo at du gerne vil kæle med dem :smiley:
At du ikke har forstået det endnu -lyside -rulleøjne -engel

hanne - dine katte er verdens lydigste katte - for de må alt…

altså - så er de heller ikke spor strenge når de låner lidt af din mad - de er faktisk høflige fordi de ikke lader dig spise alene…

og de holder dig med selvskab når du fodrer… faktisk sørger de for at du altid er i trygge poter…

hvad mere kan man da forlange :slight_smile: -xxrotflmao

Der fik du mig… griner højt

:smiley: Søde artige katte - de ser dejlige ud

HeltEnig -thumbs -forelsket

Tak for de dejlige kommentare til min banditter

Årh de vil da også smage lidt. Hvor er de flotte begge to.

Hilsen
Anne-Lykke

De er da skønne og det er jo dig de er så glade for -forelsket -forelsket