Nikita 21/07.1999 - 29/10.2012

Det gør mig ondt, at du allerede nu skulle sige farvel til Nikita - men du skånede hende for meget.

:lys: for Nikita og
:kram: til dig

Øv for en dag du må have haft :frowning:

Et :lys: for din smukke Nikita

[QUOTE=Eva;973417][…] Men jeg er sikker på, at det var det rigtige - det ville ikke være til at holde ud at se hende svinde mere og mere ind, så hellere sige farvel i tide.
Men hold op, hvor var det svært - hun sad jo og kiggede sig omkring og ind imellem gned hun hovedet op af min hånd og hun virkede jo slet ikke syg. […][/QUOTE]

Det var kun gået én vej, så du sparede hende for megen lidelse. Men derfor er det stadig en tung beslutning at skulle tage… :brist:
-kramer

Endnu en gang tusind tak for medfølende ord og trøsteknus :inlove:

Det var fjerde gang, jeg måtte tage den tunge beslutning - man vænner sig aldrig til det. :ked:

Det eneste man kan trøste sig selv lidt med er, at det er til kattens bedste.

:sørger::trøste:

Det gør mig ondt :kram:

God rejse Nikita :lys:

[QUOTE=Eva;973535]Endnu en gang tusind tak for medfølende ord og trøsteknus :inlove:

Det var fjerde gang, jeg måtte tage den tunge beslutning - man vænner sig aldrig til det. :ked:

Det eneste man kan trøste sig selv lidt med er, at det er til kattens bedste.[/QUOTE]

Nej, man vænner sig aldrig til det, men hvor er det dog godt vi har muligheden for at tage den beslutning for vores gode venner, så de ikke skal lide unødigt.

:trøste:

Det gør mig virkelig ondt for dig! :frowning:

/Mette

Det gør mig ondt Eva :frowning:

Eva …Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, jeg ved jo hvor ufattelig svært du har det nu, og kun tiden kan lindre din sorg lidt.
Efter alle vores år på diverse katteforums sammen, synes jeg jo næsten jeg kender Nikita. Jeg har altid synes at hun var gudesmuk med hendes skindende pels og flotte øjne. Flot at du tog den rigtige beslutning for hende, nu lider hun ikke.

God rejse smukke missepige, og en kæmpe trøstekram til dig Eva.

Føler med dig :trøste:

Det gør mig ondt Eva…

Sov sødt Nikita :lys:

[QUOTE=MoMo;973447]Det gør mig ondt :frowning:

:lys: for Nikita[/QUOTE]

Tusind tak Camilla :hjerte:

Tusind tak Ann :hjerte: - ja jeg havde en trist fornemmelse, da jeg tog til dyrlægen - men man håber jo…

Det ved jeg jo, at jeg gjorde - havde der været gode udsigter for behandling, så havde det været noget andet

[QUOTE=Susanne Harbo;973472]Det gør mig ondt, at du allerede nu skulle sige farvel til Nikita - men du skånede hende for meget.

:lys: for Nikita og
:kram: til dig[/QUOTE]

Tusind tak Susanne :hjerte:

[QUOTE=Vipstøsen;973490]Øv for en dag du må have haft :frowning:

Et :lys: for din smukke Nikita[/QUOTE]

Tusind tak Carina :hjerte: - ja, det var en dag, jeg godt kunne have undværet…

[QUOTE=FinnFrode;973528]Det var kun gået én vej, så du sparede hende for megen lidelse. Men derfor er det stadig en tung beslutning at skulle tage… :brist:
-kramer[/QUOTE]

Det sagde dyrlægen jo også Finn - så selvom det var svært, så var det den rette beslutning

Tusind tak Louise :hjerte:

[QUOTE=Panthera;973598]Det gør mig ondt :kram:

God rejse Nikita :lys:[/QUOTE]

Tusind tak Helle :hjerte: