Let og elefant og super modig som min kære kat er, satte han sig selvfølgeligt for at ville fange sommerfuglen i vindueskarmen… Efter jeg havde fjernet de ting der lå på armlænet, for som kat går man jo ikke på andres ting, vel
Det skal lige nævnes at videoen ryster lidt for jeg er flad af grin over min mooooodige kat :klapper:
Er du sikker på at Nuller og Nobby ikk er i familie? Nuller kan nemlig os det trick med at snige sig ind på byttet, for derefter at vælte i bar skræk over det bevægede sig :høhø:
Jeg kan godt lide sådan som han sniiiiiger bagbenene op efter sig… :klapper:
Og så burde du vide at det er totalt u-katsk at kunne lide det nye kradsetræ med det samme.
Det skal mindst stå i et par dage, før man nedlader sig til at bruge det.
Hvor er han sød. Den “lille” klumpedumpe. Det var da også totalt tarveligt at sommerfuglen slap væk.
Forleden, var der kommet en flyvestakelben ind og sad på loftet. Fanni vrææææælede ad den og mig, for hun kunne jo ikke nå den. Jeg fik dasket den ned, men så kunne hun ikke finde den og brokkede sig igen.
Det starter jo ikke for godt med, at han ikke kan komme op i vindueskarmen, men han tager da heldigvis revance senere. Og at være lidt forsigtig, når man møder et nyt og farligt dyr, det er kun sund fornuft. Kat er han i hvert fald, når han trods alle odds kan fange sådan én. :klapper:
Dejlige Nobby:hjerte: Hvor er han sød og dygtig! Og pyt da med begyndervanskelighederne, når man sejrer til sidst:-) Sigga er i øvrigt også sådan en klunte-kat, som falder ned fra ting og ruller ud over sengekanten i søvne:D
[QUOTE=Ravn;1109597]Jeg kan godt lide sådan som han sniiiiiger bagbenene op efter sig… :klapper:
Og så burde du vide at det er totalt u-katsk at kunne lide det nye kradsetræ med det samme.
Det skal mindst stå i et par dage, før man nedlader sig til at bruge det. [/QUOTE]
Jamen, sådan et ben laaarmer jo normalt Her i huset kender vi i hvert fald ik ret meget til de der stille katte da dunk
Og jeg syns altså godt han lige ku ta sig sammen
… Lige indtil den flød :høhø: Det er en helt skam jeg ikke lige optog 10 sek mere så man kunne høre hans klynk :klapper:
:klapper:
Du behøver slet ikke undskylde… Faktisk er jeg sikker på Hr. Gumpetung gør det totalt med vilje for at få andre til at se bedre ud - han er jo så storsindet host
Hvor er han sød. Den “lille” klumpedumpe. Det var da også totalt tarveligt at sommerfuglen slap væk.
Forleden, var der kommet en flyvestakelben ind og sad på loftet. Fanni vrææææælede ad den og mig, for hun kunne jo ikke nå den. Jeg fik dasket den ned, men så kunne hun ikke finde den og brokkede sig igen. [/QUOTE]
Takker
Du kan da heller ik være bekendt at gøre den væk! Stakkels lille Fanni! Tænk at have så OND en madmor
Det glippede lidt, men håber du lagde mærke til hvor smooth og lydløst han faldt
Han er faktisk en døøøøøgtig jæger - han er af mystiske årsager super god til at fange fluer… Og vi er lige overraskede hver gang han sidder med en i munden
Mange mange tak
Takker
Men du glemte altså ‘elegant’
:klapper: Jeg sidder os og tuder af grin hver gang jeg genser videoen :klapper:
Han siger tak og bobler videre
Han er jo os blevet helt motionistisk på det sidste, så reflekstræning er nok næste punkt på listen
Tark
Takker
Jeg gad virkeligt godt se Sigga falde ned af sengen i søvne - ikke for at være ond, men det lyder virkeligt elefant :høhø:
[QUOTE=Gizzemissen;1109878]Rystede videoen? Det lagde jeg slet ikke mærke til - måske fordi jeg selv sad og grinede af søde Nobbys avancering imod fjenden
Det var næsten lige som at se Junior herhjemme - uelegant og hjernelammet som bare pokker, men så sød [/QUOTE]
Hjernelammet? Må jeg være fri - jeg er stor, stærk og indtel… inteli… klog!
Du behøver slet ikke undskylde… Faktisk er jeg sikker på Hr. Gumpetung gør det totalt med vilje for at få andre til at se bedre ud - han er jo så storsindet host
Du kan da heller ik være bekendt at gøre den væk! Stakkels lille Fanni! Tænk at have så OND en madmor
Det glippede lidt, men håber du lagde mærke til hvor smooth og lydløst han faldt
Han er faktisk en døøøøøgtig jæger - han er af mystiske årsager super god til at fange fluer… Og vi er lige overraskede hver gang han sidder med en i munden
Han er jo os blevet helt motionistisk på det sidste, så reflekstræning er nok næste punkt på listen
Hjernelammet? Må jeg være fri - jeg er stor, stærk og indtel… inteli… klog!
Nobby[/QUOTE]
Jeg synes Nobby er en rigtig ninja-mis, for nogle gange virker snigetaktikken bedre end at spæne rundt.
Fanni, hvis onde toben også griner ad hende, når hun jager/leger.
Som Bina ville sige, det er fløjtende ligegyldigt hvordan man får fat i sit bytte, og hvor elefant man ser ud under seancen Hovedsagen er, at man ender med succes
Han er simpelthen bare så skøn Jeres lille mand Jeg havde ikke kunne optage sådan en video, jeg havde ligget flad af grin i forsøget, og ville helt sikkert have filmet loftet, væggen eller noget andet, i stedet for. Nåh ja en anden sag er nok også, at det eneste man når, at opfatte her når der jages flyvske ting og sager, er en lys streg i luften Her hedder det ikke, undersøg, læg en strategi, angrib. Her hedder det ANGRIB med 50 km/t. fra start til slut, klask mod en rude, og så er den sag klaret
Vores søn var lige forbi her til morgen, og mens vi sad og snakkede, kom der lige pludselig en lys pelsbold tonsende gennem stuerne, hamrede fuldstændig uelegant og ukontrolleret op i vindueskarmen, ned igen og forsvandt tilbage hvor hun kom fra. Sønnen sad lettere målløs og sagde; Hvad skete der lige der :? Nåh det var Bina der hyggede sig med en flue. Øhh men fik hun den Ja da, den er jo væk nu, er den ikke? Jeg havde så set, at hun ganske selvtilfreds havde indtaget måltidet, inden hun var væk igen.
Det er da ellers et dejligt nyt kradsemiljø I har fået til ham, altså hængekøjedimsen er jo direkte livsfarlig i Binas øjne, men resten ser rigtig lækkert ud. Mon ikke han nok skal indtage det og bruge det rigtig meget på et tidspunkt? Synes også her at hvis vi har købt noget nyt, så er det rigtig spændende at inspicere lige efter det er kommet ind, hurtigt er nyhedens interesse væk, men i løbet af en uge eller så, kan det jo godt bruges alligevel.