Nogen blev inde

Nogen blev inde og hyggede mens de andre tiggede om at komme med i haven :smiley:

Ja…madskåle i vindueskarme, på skabe osv…det er vi blevet nød til p.g.a Bibi…hun elsker mad og bliver alt for tyk af alt det kattemad:høhø:

Hvor hyggeligt. Det er altid så dejligt at se billeder af din flok og dit hjem. Jeg bliver altid i så godt humør.

Jeg tror, det er et godt sted at være kat…eller hund. :slight_smile:

Dejlige dyr <3

Herhjemme står madskålene også hvor Bamse og Trille ikke kan nå :smiley: De 2 er simpelthen så grådige! :smiley: De tømmer den hvis det står på gulvet…

[QUOTE=Blunky;1159049]Dejlige dyr <3

Herhjemme står madskålene også hvor Bamse og Trille ikke kan nå :smiley: De 2 er simpelthen så grådige! :smiley: De tømmer den hvis det står på gulvet…[/QUOTE]

Ja, bøller er de…her er det især Bibi som kan spise konstant og hun er ved at være lidt for tyk…men nu skal det være slut. :tihi:

Trille ville trille rundt hvis hun fik lov :smiley: Hun er fuldstændig umættelig … Bamse nipper bare lidt til det hele … Lige katte mad elsker han… Når vi træner så er det lommenfuld af kattemad det virker :smiley:

Ih hvor det altså pynter med katte på væggene :thumbup: :hjerte:
Er det PetFun, der laver hylderne?

[QUOTE=Beydana;1159053]Ih hvor det altså pynter med katte på væggene :thumbup: :hjerte:
Er det PetFun, der laver hylderne?[/QUOTE]

Jeg har 4 hylder…de to er fra Pet Fun og de 2 andre er nogen jeg lige har købt ved Zooplus. de
De ser ud til at have en fin kvalitet og så er de noget billigere end dem fra Pet Fun…men nu må se om de holder sig lige så godt :slight_smile:

smukt :slight_smile: … og som LOne siger, ser det bare enormt hyggeligt ud :slight_smile:

Skønne billeder - og bare fordi nogle vil ud, kan de andre da godt tage en lur… :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1159062]Jeg har 4 hylder…de to er fra Pet Fun og de 2 andre er nogen jeg lige har købt ved Zooplus. de
De ser ud til at have en fin kvalitet og så er de noget billigere end dem fra Pet Fun…men nu må se om de holder sig lige så godt :)[/QUOTE]

Har du et link, jeg kan ikke finde dem på zooplus?

Jeg tror desværre ikke at de har dem mere…Lotte ville gerne have, og jeg ville have to mere…og sad så og ledte i fredags…men kunne pludselig ikke finde dem…så det har nok kun været en kort periode de har haft dem…øv