Det er nu, at I alle skynder jer at skaffe hemmelig adresse … for jeg ville høre, om der er nogen der bor i Herning, er hjemme på fredag (d. 28/1) ca. kl. 10-13 og kunne tænke sig at få besøg af mig ?? 
Min veninde skal på kursus hos SKOV symaskiner (Sandvigvej) og jeg har mulighed for at køre med hende … og underholde hende på turen 
Hold jer ikke tilbage … 
Bor ikke i Herning men 50 km derfra… og har tilfældigvis fri på fredag. Hvis du skulle få lyst er du velkommen her (men kan godt se det er lidt langt for en kop kaffe)
Øv, det ligger desværre på den forkerte side af Herning 
Det ville jeg ellers gerne …
[QUOTE=Skattekat;539109]Det er nu, at I alle skynder jer at skaffe hemmelig adresse … for jeg ville høre, om der er nogen der bor i Herning, er hjemme på fredag (d. 28/1) ca. kl. 10-13 og kunne tænke sig at få besøg af mig ?? 
[/QUOTE]
Jeg bor desværre også på den “forkerte” side af Herning
K*** det er en sød smiley!!
Hvor kommer den fra ??
Du skal da bare have fat på saaphira 
Jeg selv bor 25km fra Herning, men er på arbejde
Kunne ellers have været hyggeligt.
[QUOTE=Sannela;539130]
K*** det er en sød smiley!!
Hvor kommer den fra ??[/QUOTE]
Fra mine private gemmer … 
[QUOTE=Skattekat;539127]Øv, det ligger desværre på den forkerte side af Herning 
Det ville jeg ellers gerne …[/QUOTE]
Toget kører ellers direkte fra Herning til Struer (og tager kun 44 minutter) 
Du lokker gør du … 
Jeg ville meget gerne møde dine hippier på hjemmebane, men når jeg kun har 3 timers stop i Jylland, er det lang tid at bruge ½-delen af dem på at sidde i tog … desværre 
[QUOTE=Skattekat;539156]Du lokker gør du … 
Jeg ville meget gerne møde dine hippier på hjemmebane, men når jeg kun har 3 timers stop i Jylland, er det lang tid at bruge ½-delen af dem på at sidde i tog … desværre
[/QUOTE]
Ja…
Er det forkert??? :høhø:
Du kunne også bare tage til Holstebro. Det er kun 30 minutter
Så kan jeg saaaaagtens hente dig i Holstebronx 
…og så kan du hilse din veninde og sige, at 3 timer i Jylland er for lidt. Hun skal se lidt til Herning når hun alligevel er her. 
Ja, I er kørt af motorvejen lææææænge før Randers, ellers er både mig og kræene hjemme og udmærket i stand til at underholde dig…
[QUOTE=Anne Korsbakke;539177]Ja…
Er det forkert??? :høhø:
Du kunne også bare tage til Holstebro. Det er kun 30 minutter
Så kan jeg saaaaagtens hente dig i Holstebronx 
…og så kan du hilse din veninde og sige, at 3 timer i Jylland er for lidt. Hun skal se lidt til Herning når hun alligevel er her.
[/QUOTE]
Min veninde er ikke sightseen-typen … det skulle da lige være, hvis der var et lokalt bryggeri 
Og det går slet ikke, da det er hende der skal køre hjem 
Det er ikke fredag endnu og der kan nå at ské så meget, så deeeet …
Tænk … at jeg så meget som overvejer at køre 3½ time ti Jylland, for så at køre videre i tog 
[QUOTE=lenschow;539293]Hvor faen er Herning?!
LOL[/QUOTE]

Det er da der hvor dyrlægen bor!!
I hvert tilfælde min dyrlæge 
Også vores ene tanddyrlæge!

Sad lige og skrev om Mick Øgendahl og går herinde og ser noget om Herning - så ku jeg ikke dy mig:-)
[QUOTE=lenschow;539459]Også vores ene tanddyrlæge!

Sad lige og skrev om Mick Øgendahl og går herinde og ser noget om Herning - så ku jeg ikke dy mig:-)[/QUOTE]
Det er sikkert samme sted, da der er en dyrlæge der, som vist er ret god til tænder.
Hedder han Jesper??
Hvis det var Fyn, så var du velkommen her, men så skal din veninde køre halvdelen af turen alene :S
jeg bor i Holstebro og har vist et par af Annes Hipper hvis du vil se nogle af hendes kræ… De er nu ikke så velopdraget fnis…