Nogen der har prøvet det her vådfoder?

Nej jeg har ikke men overvejer at hive nogle med min næste bestilling :slight_smile:

Nej, men det lyder da ganske fornuftigt i mine øjne i forhold til hvad jeg selv går efter :slight_smile:

Eller det her?

De lyder godt. vådmaden lyder desværre som pate og det rører mine altså ikke :frowning:

Hmmm kan ikke finde oplysninger om protein og fedt indhold i tørfoderet

Pate er ikke et problem her. Om ikke andet moser jeg det op med lidt vand, så det bliver mere “sovseagtigt”
Jeg tror måske det kunne være forsøget værd :gruble:

Der står som jeg læser der at kylling og fisk kombineret udgør 60% af foderet , så det bør give en pænt høj protein andel.
Men nej, det er rigtigt. Jeg har nok i alle årene med allergikere lært først og fremmest at se på ingredienser :gruble:

Her:
Crude Protein 35%, Fat Content 18%, Inorganic Matter 9%, Crude Fibres 2.75%, Moisture 7%, Omega 6 (2%), Omega 3(.8%)

http://www.barkingheads.co.uk/product/hey-good-looking

Nogen der kan se hvor mange procent magnesium, calcium og fosfor der er i?

[QUOTE=Ann R;1115019]Eller det her?

http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/dry_cat_food/meowing_heads/342946[/QUOTE]

Ja…Sim-Sim eeeeeelsker det…Sveskebassen snuser og tager et par slik…så går hun hen til deres sædvanlige Almo Nature, Porta 21 eller Applaws…Knirke, hun er helt ligeglad, hun vil kun have Renal med tun vådfoder.

Ja…Sim-Sim eeeeeelsker det…Sveskebassen snuser og tager et par slik…så går hun hen til deres sædvanlige Almo Nature, Porta 21 eller Applaws…Knirke, hun er helt ligeglad, hun vil kun have Renal med tun vådfoder. :tihi:

Herhjemme har det været et hit…min Koda har bøvlet noget med maven. Han spiser nu Lillys Kitchen næsten udelukkende og stortrives på det - så herfra får det de varmeste anbefalinger. På sigt vil 400g’s dåserne også blive mulige at købe udenfor UK - men lige nu er de i testfasen og derfor forbeholdt missemavser i UK :frowning:

Og ps. Hvis du kigger på foder i den ende kan Feringa også anbefales - den er de også glade for herhjemme.

http://www.lilyskitchen.co.uk/ - til dem der gerne vil vide mere om foderet og filosofien bag foderet.

Jeg havde set Lilly’s Kitchen på Medicanimal før, men havde fravalgt det - af årsager, jeg ikke kan gennemskue lige nu :ups: Det skal prøves næste gang, jeg skal handle hjem fra Zooplus. Så må det blive fra den irske side :slight_smile:

Ja, her i huset rører man jo heller ikke paté. Hvilket er DØDirriterende, eftersom RIGTIGT meget økovådfoder er paté. :frowning:

Blev også så glad, da jeg så at Änglamark havde lavet økovådfoder, som kunne købes i den lokale Kvickly - straks købte jeg en dynge, meeeeen - alle er paté, og INGEN gad (endnu en gang) æde det. :S

Faktisk - er økodelen icing on the cake for mig. Jeg leder først og fremmest efter foder alternativer, som Creamy’s sarte mave kan håndtere og som samtidig ikke indeholder kalkun - for Tullens skyld, hun får kløe af det. Ikke slemt, men der er ingen grund til at udfordre skæbnen.