Nogen der kender Child Care Denmark?

Hovsa… :ups:
Jeg kom til at nappe en tøs mere. Jeg faldt bare SÅ pladask for hende (og NEJ det er ikke med vilje det er 2 piger jeg har).

Lige en opdatering på Judith.
Jeg sendte en gave til hende, og i stedet for at modtage 1 billede af hende fik jeg hele 3 :wehu:

EJ ALTSÅ. Det giver mig sgu lidt af et kick at hjælpe de unger.

[quote=Anne K;239821]Hovsa… :ups:
Jeg kom til at nappe en tøs mere. Jeg faldt bare SÅ pladask for hende (og NEJ det er ikke med vilje det er 2 piger jeg har).

Lige en opdatering på Judith.
Jeg sendte en gave til hende, og i stedet for at modtage 1 billede af hende fik jeg hele 3 :wehu:

EJ ALTSÅ. Det giver mig sgu lidt af et kick at hjælpe de unger.[/quote]

Anne, dejligt at høre, at du har taget et fadderbarn mere - de har jo i den grad brug for hjælp.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Ja, man får som regel mere end 1 billede af barnet med gaver eller brev - det er skønt at se den glæde de viser over de gaver, de får.

Har du fået brev fra Judith?

Jeg har et fadderbarn gennem børnefonden og modtog desværre denne mail for nylig:

[LEFT]Når nogle gi’r op, må andre tage over…

[/LEFT]

Finanskrisen har også ramt BØRNEfonden. Flere af vores sponsorer opsiger deres sponsorater, fordi de bliver nødt til at koncentrere sig om at få deres egen hverdag til at fungere. Det har vi stor respekt for…

Men vi har samtidig også brug for, at andre overtager sponsoraterne. Det forventes nemlig, at finanskrisen skubber yderligere 46 millioner mennesker ned under fattigdomsgrænsen. Der er altså brug for flere sponsorer. Ikke færre!

Vi tillader os derfor at spørge, om du vil hjælpe endnu et barn, der har mistet sin sponsor.

Vi vil skynde os at sige, at vi er meget taknemmelige for, at du er sponsor for Jesica Patricia Horta Silva i BØRNEfonden. Du gør allerede en stor forskel.

Hvis du vil hjælpe endnu et barn, der har mistet sin sponsor, skal du klikke her: Sponsorbarn. Så hjælper du snart endnu et sponsorbarn. Du modtager selvfølgelig information og billede af barnet.

Tak for din tid – og tak fordi du er sponsor i BØRNEfonden.

De bedste hilsner

Annette Lüdeking
Direktør i BØRNEfonden

PS. Vi vil også være meget taknemmelige, hvis du vil fortælle dine venner og familie om det dilemma, nogle af vores sponsorbørn er havnet i. Du er meget velkommen til at videresende denne mail.

[RIGHT][LEFT][/LEFT]
[/RIGHT]

[quote=Eva;239903]Anne, dejligt at høre, at du har taget et fadderbarn mere - de har jo i den grad brug for hjælp.

Det er jo det de har…

Ja, man får som regel mere end 1 billede af barnet med gaver eller brev - det er skønt at se den glæde de viser over de gaver, de får.

Fik du ikke også et sug i maven første gang du modtog billeder af et enormt glad barn?? Det gjorde jeg ihvertfald.

Har du fået brev fra Judith?[/quote]

Nej ikke endnu - desværre. Jeg regner med at skrive et brev til hende her inden for den nærmeste fremtid.

[quote=Poly-Cats;239925]Jeg har et fadderbarn gennem børnefonden og modtog desværre denne mail for nylig:

[LEFT]Når nogle gi’r op, må andre tage over…[/LEFT]

Finanskrisen har også ramt BØRNEfonden. Flere af vores sponsorer opsiger deres sponsorater, fordi de bliver nødt til at koncentrere sig om at få deres egen hverdag til at fungere. Det har vi stor respekt for…

Men vi har samtidig også brug for, at andre overtager sponsoraterne. Det forventes nemlig, at finanskrisen skubber yderligere 46 millioner mennesker ned under fattigdomsgrænsen. Der er altså brug for flere sponsorer. Ikke færre!

Vi tillader os derfor at spørge, om du vil hjælpe endnu et barn, der har mistet sin sponsor.

Vi vil skynde os at sige, at vi er meget taknemmelige for, at du er sponsor for Jesica Patricia Horta Silva i BØRNEfonden. Du gør allerede en stor forskel.

Hvis du vil hjælpe endnu et barn, der har mistet sin sponsor, skal du klikke her: Sponsorbarn. Så hjælper du snart endnu et sponsorbarn. Du modtager selvfølgelig information og billede af barnet.

Tak for din tid – og tak fordi du er sponsor i BØRNEfonden.

De bedste hilsner

Annette Lüdeking
Direktør i BØRNEfonden

PS. Vi vil også være meget taknemmelige, hvis du vil fortælle dine venner og familie om det dilemma, nogle af vores sponsorbørn er havnet i. Du er meget velkommen til at videresende denne mail.

[LEFT][/LEFT]

[/quote]

Ja det er trist hvad den finanskrise gør :frowning:

Nu får jeg digitale breve + billeder, du får åbenbart “rigtige” billeder?

Hvad hedder din nye pige og hvor gammel er hun?

Det er altid dejligt at få billeder af ungerne - jeg går og venter på at få fotos af Gerald, som jeg for nogle dage siden købte madpakken og en bold til.

:thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Eva;240055]Nu får jeg digitale breve + billeder, du får åbenbart “rigtige” billeder?

Hvad hedder din nye pige og hvor gammel er hun?

Det er altid dejligt at få billeder af ungerne - jeg går og venter på at få fotos af Gerald, som jeg for nogle dage siden købte madpakken og en bold til.

:thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Jeg har også valgt digitale billeder og post for så har de ikke så mange omkostninger på porto + fremkaldelse + diverse andet.

Den nye pige hedder Deborah Nambooze og er (ca) 5 år gammel - og så ser hun sådan ud

[quote=Anne K;240063]Jeg har også valgt digitale billeder og post for så har de ikke så mange omkostninger på porto + fremkaldelse + diverse andet.

Den nye pige hedder Deborah Nambooze og er (ca) 5 år gammel - og så ser hun sådan ud

[/quote]

Hvor er hun kær - tillykke med hende.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg kender ikke Child Care Danmark, med jeg (via mit firma) har et fadderbarn gennem Plan Danmark og er meget glad for at kunne gøre en lille forskel.

Vi valgte en pige fra Brasilien, fordi jeg selv kommer der fra, og de sendte og detaljer om pigen, familien og deres liv.

[quote=paulathecatlady;240282]Jeg kender ikke Child Care Danmark, med jeg (via mit firma) har et fadderbarn gennem Plan Danmark og er meget glad for at kunne gøre en lille forskel.

Vi valgte en pige fra Brasilien, fordi jeg selv kommer der fra, og de sendte og detaljer om pigen, familien og deres liv.[/quote]

Det er ligemeget, hvor man har sit/barn børn igennem,
bare det at man hjælper.

Hvad hedder din pige og hvor gammel er hun?

Hej Eva, Rejanice er 11 år nu. Vi har skrevet om hende: vores fadderbarn

Hilsen
Paula

[quote=paulathecatlady;240361]Hej Eva, Rejanice er 11 år nu. Vi har skrevet om hende: vores fadderbarn

Hilsen
Paula[/quote]’

Hvor er hun en kær pige - og godt hun får hjælp, det trænger både hun og hendes familie jo til.