Nogen, der kender ham? (QXL)

Tak for svaret. :slight_smile: Det finder jeg nu også ganske fornuftigt, og endda rimeligt. Mit hjerte ville bløde, ved at se min kat på en auktion, hvor netop prisen, og ikke hvad ejer kunne tilbyde, afgjorde kattens nye hjem. :frowning:

Istedet for foragt og alt andet så mener jeg at man bør kontakte ejer og opretter af annoncen og forklare dem reglerne.

Jeg er sikker på at de vil forstå budskabet hvis de er blot en lille smule interesseret i katteveldfærd :slight_smile:

[quote=birtheras;296742]Istedet for foragt og alt andet så mener jeg at man bør kontakte ejer og opretter af annoncen og forklare dem reglerne.

Jeg er sikker på at de vil forstå budskabet hvis de er blot en lille smule interesseret i katteveldfærd :)[/quote]

Det er jo desværre ikke alle, der er det. :S
Nogle mennesker er jo netop i bund og grund ligeglade…

[quote=Rikke H;296575]Jeg har for år tilbage handlet hos “lavprishuset” som den person/shop hedder på qxl som har oprettet annoncen - husker det som en kvinde bag navnet. De solgte en masse kattelegetøj.

Jeg ved ikke hvem opdrætteren er eller kan huske hvad personen bag navnet på qxl hedder.

Kan se at hjemmesiden - lavprishuset.dk som de havde er nedlagt.[/quote]
Kan ikke forstå, at Lavprishuset (v/Hanne) skulle være nedlagt, for trykker du på vis sælgers andre varer, kommer der 4 sider frem med tilbehør til katte.