det er vist bare en teenager der ikke helt har forstået hvad livet går ud på men hvordan får en 19 årig pludselig 4 maine coons ?? der er da noget galt
Vil bare sige, at hendes profil tekst…hvis min hukommelse ikke svigter mig helt…stammer fra en sang af The Game, så tror ikke det er nogen reel trussel.
Og ja det ser noget underligt ud…kunne det ikke være CK i forklædning -what
Hmmm hjemmesiden findes ikke eller osse har hun en lavet fejl da hun skrev adressen…meeeen syns jeg kan huske en’ som osse bruger den hjemmeside opbygning.
Sine gry…hendes datter var/er helt afbleget, jeg tror det billede der,er et modelfoto…
Hvordan søren kan hun lave en killing til kun 2000 kr.?
Jeg lavede nemlig en udregning på de udgifter jeg har og får fremtil jeg når til mit første kulds 12. uge, og hvis jeg skulle have mine udgifter til gå nogenlunde op, skulle jeg tage over 14000 kr (ja, fjorten tusinde danske kroner) per killing, hvis jeg fik et kuld på 4, 2 hunner og 2 hanner.
Jeg kender hende heller ikke, men har nu også undret mig over alle de maine coon´s hun har til salg. Den kan jeg ikke lige regne ud -rulleøjne .
Mine killinger bliver nu også solgt for 2000 kr u. tavle, men med 1 vaccination, ormebehandlet x 2 og sundhedsattest. Nej det bliver man ikke rig af, men det er ikke vigtigt. Rig bliver man slet ikke, når man har flere kastrater og 2 huskatte -høhø , men det betaler da lidt af maden.