Nogen der kender hende her?

Jeg synes det er påfaldende at hun lige pludselig har en masse Maine cooner til salg.

Hun har kun en huskat i sin profil, og alligevel har hun 4 annoncer med cooner.

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … erID=16549

Er det en kattehandler in spe?

Eller bare en der sælger katte for en anden?

Lidt forundret er jeg over hendes profiltekst.

Det kan da ikke være tilladt på KG at true i sin profiltekst?

Overveje at anmelde til HA´er eller smide en udstemme.

det er vist bare en teenager der ikke helt har forstået hvad livet går ud på men hvordan får en 19 årig pludselig 4 maine coons ?? der er da noget galt

Kender hende ikke,men ja en ung teenager der ikke ved bedre hvad angår hendes tekst.

Men ja urolig for om det kan være en ny kattehandler det er jeg -ked -ked

det er skam da ikke kun 4 maine coons.

Det er en 2 års han en ½ halvårs han og ialt 8 killinger fra mindst 2 forskellige kuld, hvilket jo også betyder 2 hunkatte, som så ikke er til salg.

Det der bekymrer mig er at alle sælges fertile.

Lige guf for CK og slige personager.

Ja uuuhaaaa det må krible i CK´s små fede hænder…

Vil bare sige, at hendes profil tekst…hvis min hukommelse ikke svigter mig helt…stammer fra en sang af The Game, så tror ikke det er nogen reel trussel.

Og ja det ser noget underligt ud…kunne det ikke være CK i forklædning -what

ligner hun ikke Ck´s datter? og det er samme område

Hmmm hjemmesiden findes ikke eller osse har hun en lavet fejl da hun skrev adressen…meeeen syns jeg kan huske en’ som osse bruger den hjemmeside opbygning.

Sine gry…hendes datter var/er helt afbleget, jeg tror det billede der,er et modelfoto…

Må indrømme jeg også har undret mig… men kender hende ikke…
Kan se hun har et fotoalbum, men kan ikke lige gemmeskue hvem der er hende på de billeder.

Men suk… killinger der bliver solgt til 2000 kr. uden så meget som en vaccination… dét er trist.

Hvordan søren kan hun lave en killing til kun 2000 kr.?

Jeg lavede nemlig en udregning på de udgifter jeg har og får fremtil jeg når til mit første kulds 12. uge, og hvis jeg skulle have mine udgifter til gå nogenlunde op, skulle jeg tage over 14000 kr (ja, fjorten tusinde danske kroner) per killing, hvis jeg fik et kuld på 4, 2 hunner og 2 hanner.

Jeg undres… mildest talt.

det er ikke ck’s datter Sanne, men det kan selvfølgelig være en veninde.

Sheer, det regne stykke vil jeg da gerne se, for jeg forstår ikke hvordan det kan blive såå dyrt.

Hilsen Dorte der undrer sig meget.

Du har en PB i din indbakke nu. :slight_smile:

Jeg kender hende heller ikke, men har nu også undret mig over alle de maine coon´s hun har til salg. Den kan jeg ikke lige regne ud -rulleøjne .
Mine killinger bliver nu også solgt for 2000 kr u. tavle, men med 1 vaccination, ormebehandlet x 2 og sundhedsattest. Nej det bliver man ikke rig af, men det er ikke vigtigt. Rig bliver man slet ikke, når man har flere kastrater og 2 huskatte -høhø , men det betaler da lidt af maden.

har set lige præcis dette billede et sted for unge. en hjemmeside. men kan ikke liige huske hvilken. men jo det ser mig meget mærkeligt ud.

Kan se hvis jeg googler på tlf nummeret at der også er en annonce på Gul oggratis hun kommer fra Viby.

Jeg kan nu ikke se det stødende i profil teksten…

Men jeg er så også vandt til at omgåes wannabe ganstars -høhø