Nogen der ved hvor man købe sådan et skilt

Er der nogen herinde som ved hvor man kan købe sådan et skilt med en hund hvor der står eller viser Nej tak til hundelort.
Vi har lige fjernet vores hegn i forhaven , da det ikke var pæn mere og vi vil ikke have noget op mere .
Men desværre er ikke alle så gode til at samle op efter deres hund som vi er:thumbdown:

Så vi har snakket om sådan et skilt .Så kunne man da håbe at de husker at samle op :S

Her er flere billeder af sådanne skilte, måske du kan kopiere og lave skiltet selv?
http://www.google.dk/images?q=hundelort+nej+tak+skilt&hl=da&prmd=ivnsfd&source=lnms&tbs=isch:1&ei=zdWVTb3ADo6hOpyS9LAH&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CCUQ_AUoAQ&biw=1162&bih=823

Tak danpia
Men jeg er slet ingen handy woman hvad det angår , det skal jo også se lidt pæn ud :S

Man kan få sådanne skilte her : IC Skilte ApS - Hundeskilte

ved ikke om du har en plantorama i nærheden, men der har jeg i hvert fald ofte set den slags skildte :slight_smile:

Kender nogen der satte sådanne skilte op, det havde desværre den modsatte virkning :frowning:

Tak det var noget i den retning

Desværre har vi ikke lige sådan en i nærheden

Øv det er jo ikke lige det man har i hensigt , når man sætter sådan et skilt op. Det kan være vi skal se hvor mange lorter , som bliver efterladt i vores forhaven inden vi køber nogle skilte .

Men tak for alle svar :slight_smile:

For en del år siden i en af de mindre gader i Aalborg var der et skilt med denne tekst:

Du skal bare vide
at hvis din hund skal skide
her i denne gade
så blir der ballade
har du ej en pose
så må du brug’ din hose
det er dig der gir den lov
er du ikke flov.

Jeg er VILD med teksten :slight_smile:

Jeg husker for år tilbage hvor folk her i byen satte små flag i hundelortene…

Det virkede, folk begyndte at samle op efter deres hund :slight_smile:

Vi har et par stykker som i stedet for skilte, har sat en skraldspand op, og nogen hundeprut poser. Og det fungere fint:) Vi har ingen prutter i nærheden af de haver :smiley:
Det også et forslag. Selvfølgelig skal man sætte nogen nye poser op engang imellem, og tømmeskraldspanden, plus at man bruger penge på noget. Men haven holdes pænt.
Og, jo der er nogen som “hamstre” men det jo det man tager med. Her hænger poserne til der ikke er flere, også sætter vi engang imellem selv nogen nye op. Satte forleden en ny poserække i, da jeg synes godt om det:)

Jeg har set dem både hos blomsterhandlere og på planteskoler… Så jeg ville da starte med at spørge et sådant sted. Måske de kan tage dem hjem til dig…