Nogen der vil hjælpe med at ødelægge mit gulv?

Vi skal i gang med projekt nyt køkken, og er så småt startet med at rydde ud. I næste weekend holder vi store demolition days, hvor gulvet skal hakkes i smadder i køkken, baggang og på gæstetoilettet.

I den forbindelse kunne vi RIGTIG godt tænke os lidt hjælp, så sidder der nogen herinde, der helt vildt godt kunne tænke sig at smadre mit gulv, er i hjertelig velkommen :tihi:

Jeg kan ikke selv holde til ret meget i min ryg, og jeg har så pokkers ondt af min mand, hvis han skal gøre det selv.

Personligt har jeg været med til renovation af to huse… så jeg kan tage fat :slight_smile: men har ingen bil :frowning:
Skriv PB så kan vi finde ud af noget :slight_smile:

Når først du får hul er det ikke så slemt. Mange af fliserne kan du komme under da det ofte er fugerne der holder gamle gulve sammen.

I værste fald så har dem der har lagt gulvet gjort det rigtig godt og så har du et kæmpe arbejde foran dig :slight_smile:

Struer er liiige langt nok væk :S

[QUOTE=DK Sugieh;683704]Personligt har jeg været med til renovation af to huse… så jeg kan tage fat :slight_smile: men har ingen bil :frowning:
Skriv PB så kan vi finde ud af noget :)[/QUOTE]

Du er klar over jeg bor i vestjylland, ikk? Men du skal da være så velkommen :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;683706]Når først du får hul er det ikke så slemt. Mange af fliserne kan du komme under da det ofte er fugerne der holder gamle gulve sammen.

I værste fald så har dem der har lagt gulvet gjort det rigtig godt og så har du et kæmpe arbejde foran dig :)[/QUOTE]

Der ligger cement under vores trægulv, og det skal først hakkes op. Derefter ligger der tonsvis af sand der skal fjernes, så jeg ved det bliver hårdt arbejde.

Ok, har intet kendskab til den form for gulve med sand under - held og lykke med projektet :slight_smile:

Hund udlånes gerne, han er rigtig god til at smadre :slight_smile:

Kan han også fylde sand, fliser og beton i trillebør og køre det væk?? :tihi:

Han kan helt sikkert hjælpe med at tømme den :stuck_out_tongue: og måske trække :stuck_out_tongue: han er jo en stor vovse
Kom gerne og hjalp ´men jeg er så heldig at bilka synes jeg skal arbejde hele weekenden, dog kun til 11 lørdag og så kommer der killingekøber :smiley:

Så er det sidste chance for at melde sig til. I morgen er nemlig dagen, hvor der er mulighed for at få smølfefingre og gråt hår - endda helt gratis. :smiley:

kan det gå i stykke med trampolin sping? for så melde jesper bimse sig meget gerne :slight_smile: Jesper har fået sig en lærling, nemlig Pelle perserkat :slight_smile:

for god ordens skyld skal jeg dog lige gøre opmærksom på at der IKKE ydes erstatning for andre ødelagte ting :slight_smile: