Nogen her, der bor i Tyskland?

Og vil videresende en lille pakke for mig mod betaling af porto?

kan du ikke få den sendt direkte hjem til dig selv

Desværre ikke :frowning:

Det er fra amazon, men den engelske side vil kun sende indenfor England og den tyske indenfor Tyskland, selvom det er samme produkt :frowning:

ja så kan jeg godt se problemet

[QUOTE=Zunar-J5;988900]Desværre ikke :frowning:

Det er fra amazon, men den engelske side vil kun sende indenfor England og den tyske indenfor Tyskland, selvom det er samme produkt :([/QUOTE]

Lyder underligt når jeg tænker på at vi ofte køber bøger fra Amazon UK og der sender de dem gladeligt til Frankrig

Jeg køber kattemad fra amazon.co.uk og får det sendt til DK uden problemer. Der kan være forskelle på afsenderne - det er vigtigt også at vælge ud fra levering til DK (ikke kun pris).

Jep, men lige dem her, vil ikke sende “udenlands” - hvilket er lidt sjovt, fordi varen sendes fra USA uanset hvor man bestiller den fra… Men fra den amerikanske side sender de også kun indenrigs…

Jeg har opgivet at forstå, hvad forskellen er på at sende noget fra USA til England eller Tyskland og så til Danmark.

Se om Amazon Frankrig også sælger det. Så kan jeg købe det og sende det til dig, dog ikke før i Januar :slight_smile:

Det gør de desværre ikke :frowning:

Men tusind tak for tilbudet :slight_smile:

MitsuCats bor i Tyskland mener jeg at kunne huske fra hans indlæg om løbegård i sommers?

Hvis alt andet kikser så har jeg en god ven i Tyskland. Jeg kan godt prøve at høre om han vil agere mellemstation :slight_smile:

Tak Trekkie, jeg vender lige tilbage, hvis jeg får brug for din mellemmand :slight_smile: