[QUOTE=Sheer;1138943]Se på prisen og mulighederne, og udvalget. Smag og behag er forskelligt.
Jeg bruger kun den seng, som jeg har vist ovenfor. Og alle de tonsvis af stammer der kommer med i sådan kæmpemiljø. Har faktisk kun det samme, og jep det er kæmpe. :høhø: Med det står ikke, og har aldrig stået, samlet på det samme sted.
Og jeg bruger hyldeknægte, hvor der skal spændes fast, så det passer med min indretning. Google
Bruger du bare almindelige hylder, bliver de ikke for glatte for kattene? Jeg ville rigtig gerne have nogle af dem man kan købe med stof på, men de koster selvfølgelig alt for meget:
Især denne er super fed synes jeg, gad godt have fem og så bare placere dem rundt på en hel væg
Men ja, hylder har virket hele mit liv, kattene hopper jo alligevel op på det de vil. Ellers ville vindueskarme ikke stadig være sådan et kæmpehit helt her oppe i det nye årtusinde år 2013.
Hvis det er irriterende hjælper det klippe kattenes kløer - noget som mange katteejere ikke gør, ved ikke hvorfor…
Den her var der ikke før, så jeg lige - der udvikles bedre ting hele tiden:
Men ja, hylder har virket hele mit liv, kattene hopper jo alligevel op på det de vil. Ellers ville vindueskarme ikke stadig være sådan et kæmpehit helt her oppe i det nye årtusinde år 2013.
Hvis det er irriterende hjælper det klippe kattenes kløer - noget som mange katteejere ikke gør, ved ikke hvorfor…
Den her var der ikke før, så jeg lige - der udvikles bedre ting hele tiden:
Den er faktisk en af de pænere må jeg sige
Ja det har du selvfølgelig ret i med hylderne. Klipper også mine kattes kløer, det tror jeg ikke de lider under
Tænkte bare de nok ville få mere ud af hylderne hvis de kunne stå fast på dem, så de bedre kunne lege på dem uden at glide…
Tag i IKEA, tænk kreativt og find noget der passer til din stil. Det er forholdsvis nemt og billigt at lave IKEA produkter til kattehylder og huler. Vi har f.eks brugt tutemo skabe til at lave cat cubes https://urbancatdesign.com/en/store/product/38/catcube.html