Noget anderledes tilbehør til skinke

Er der nogle som måske har et godt forslag til lidt anderledes tilbehør til en herregårds skinke .
Jeg over vejer at glasere den eller lave den som indbagt.
Men vil gerne prøve noget andet tilbehør end det vi plejer , som tit er flødekartofler , eller kartofler med mælke sauce. Og kogte grønsager eller rodfrugter .

hvad med grønlangkål ?

eller stuvet spinat ?

Åååhh ja - brune kartofler og grønlangkål!

Hvad med bagt rodfrugtsmos med friske krydderurter og så en gang bagt blomkål med parmesan og olivenolie.
Det hitter altid i den kolde vintertid herhjemme, og samtidig giver bagt blomkål mindre… Ermm luft i maven

Elsker grønkål men ingen af mine svigerinder spiser det ØV
Rodfrugter er No Go ved måde svigerinder og brødre endnu mere ØV
Bagt blomkål var måske en rigtig god ide , så skal der bare findes lidt andet tilbehør også .

Hvorfor er mine brødre og påhæng så kræsen .
Det er mærkeligt at der så stor forskel imellem mig og mine brødre hvad vi spiser , vi er vokset op i samme hjem .
Ok den lille efternøgler fik sær kost . Men jeg og min anden bror skulle sørme spise alt som kom på bordet .

Her er den opskrift jeg har gået ud fra når jeg har lavet bagt blomkål

[QUOTE=Noël;783979]Hvorfor er mine brødre og påhæng så kræsen .
Det er mærkeligt at der så stor forskel imellem mig og mine brødre hvad vi spiser , vi er vokset op i samme hjem .
[/QUOTE]
It´s a guy thing - jeg tror simpelthen mænd er kodet anderledes rent genetisk!
VH
Susanne

[QUOTE=Gucci;784283]Her er den opskrift jeg har gået ud fra når jeg har lavet bagt blomkål

http://allrecipes.com/recipe/baked-whole-cauliflower/[/QUOTE]

Mange tak det skal da forsøges :smiley:

[QUOTE=Susanne W;784285]It´s a guy thing - jeg tror simpelthen mænd er kodet anderledes rent genetisk!
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja det må være :wink: