Nogle fra Aarhus som skal købe på Zooplus?

Hmm… Min lille kræsenpind herhjemme, har sin helt egen mening om, hvad mad der skal spises. Men om ikke andet, så spiser hun da - og det er vigtigst!!

Derfor skal der købes lidt Sanabelle tørfoder og masser af Gourmet vådfoder hjem til hende. Har lige købt 4 kg. Eukanuba, så det haster ikke. Men hvis nogle her i omegnen alligevel skal købe, så sig endelig til. Vil gerne have lidt med! :slight_smile:

Jep, jeg regner med at bestille noget her i slutningen af månden/starten af den næste :slight_smile: (sammen med en anden veninde, og måske også en tredje)
Vil du have med fra den tyske eller den engelske, eller er det lige meget? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;814835]Jep, jeg regner med at bestille noget her i slutningen af månden/starten af den næste :slight_smile: (sammen med en anden veninde, og måske også en tredje)
Vil du have med fra den tyske eller den engelske, eller er det lige meget? :)[/QUOTE]

Hvis det bliver efter skattepengene er kommet, så vil jeg meget gerne have noget med! :slight_smile: Hmm… tjekker lige siderne. Men tror lige præcis med jeg skal have, ikke at det har den store betydning. :slight_smile:

Faldt foderet i god jord ved Athea?

Jannie - Ja, stort set det hele af det i dåserne er faldet i rigtig god jord. Af det i foliebakkerne er det mest den variant der hedder laks, som hun gider spise :slight_smile:
Og ja, det er lige præcis sådan noget med når skattepengene er kommet/lønnen er gået ind-agtigt :tihi:

Nå, Gourmet er billigst i Tyskland og Sanabelle billigst i UK. Så for mig har det overhovedet ingen betydning. :slight_smile:

Men er der nogle af jer, eller andre her på forum for den sags skyld, fodrer jeres katte med Sanabelle. Som måske vil dele sådan en 10 kgs pose… Det er jo en lidt anden pris… Og vil nemlig meget gerne have to slags… :slight_smile:

Org det var godt! Det var jo også sådan noget lækkert dåsefoder, så det er vidst de færreste der vil sige nej tak til det. :stuck_out_tongue: Åårh super! Så vil jeg rigtig meget gerne være med i købet. Jeg får nemlig en super fed løn, og så skattepengene oveni. YAAY!! :slight_smile:

[QUOTE=DK Jannam;814850]Nå, Gourmet er billigst i Tyskland og Sanabelle billigst i UK. Så for mig har det overhovedet ingen betydning. :slight_smile:

Men er der nogle af jer, eller andre her på forum for den sags skyld, fodrer jeres katte med Sanabelle. Som måske vil dele sådan en 10 kgs pose… Det er jo en lidt anden pris… Og vil nemlig meget gerne have to slags… :slight_smile:

Org det var godt! Det var jo også sådan noget lækkert dåsefoder, så det er vidst de færreste der vil sige nej tak til det. :stuck_out_tongue: Åårh super! Så vil jeg rigtig meget gerne være med i købet. Jeg får nemlig en super fed løn, og så skattepengene oveni. YAAY!! :)[/QUOTE]

Ok, så ser vi lige på det når det er :slight_smile:
Uh, jeg ved at ingen af os tre der pt står til at købe sammen bruger Sanabelle, så tror ikke du får held der… :slight_smile:

Jeg skal også bestille om et par uger… Ved endnu ikke hvad side det blir fra - pga priserne :slight_smile: