Nogle med trailer og bil i Århus området

Som vil gøre mig en tjeneste???

Min katte vil gerne have noget at putte i og mere at rive i… :wink:

Så vi Har nemlig en sofa der gerne vil hjem til mig og fylde i stedet for den vi har…

Sofaen står i Viby og skal til Brabrand…

Måske skal der også følge et kradsetræ med… Hvis det ikke er solgt…

Varme hilsner
Nethe…

Øv Nethe, jeg har prøvet at høre mine forældre om de kender nogle i Århus med trailer og trækkrog på bilen. Men lige dem de kender er taget på ferie :frowning:

Øv Øv Øv… Det er ikke nemt at finde en transportmulighed, når man ikke har bil…

men vi vil så gerne have sofaen hjem til os…

Varme hilsner
fra
Nethe

Mangler stadigvæk en bil og trailer.

er ved at overveje om jeg skal til at sy ninja-dragter til kattene, så de kan stjæle… øh jeg mener låne en bil med trailer/kassevogn…

Hvis I kan låne en bil med trækkrog, kan trailere lejes til små penge på bl.a. tankstationer :slight_smile:

Man kan da leje biler/kassebiler flere steder i Aarhus… måske det var en mulighed…

Altså vi har en bil med træk men ingen trailer. Og det kræver at jeg kan overtale Manden, for jeg kører ikke med noget på krogen… men jeg skal da gerne spørge :slight_smile:
Hvornår skal det ca. være? Vi skal ha’ menageriet til den årlige vaccination i morgen, torsdag… og så skal jeg arbejde… men …

Ja men synes ikke lige at der er en grund til at give 1000 til 1500 kroner, for at hente en sofa og kradsetræ i Viby og køre til Brabrand eksklusiv brændstof…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;899115]Altså vi har en bil med træk men ingen trailer. Og det kræver at jeg kan overtale Manden, for jeg kører ikke med noget på krogen… men jeg skal da gerne spørge :slight_smile:
Hvornår skal det ca. være? Vi skal ha’ menageriet til den årlige vaccination i morgen, torsdag… og så skal jeg arbejde… men …[/QUOTE]

Vi er åben for det meste… Det kommer på Marianne…

Man kan gratis låne trailer i IKEA og Silvan… Så er det bare bilen :slight_smile: