Nokia 6600 Fold

Jeg købte den for godt 2 mdr siden, og var/er sååå glad for den.

Men nu er jeg sur på den. Dumme telefon. Problemet er at den knap der sidder som man skal trykke på for at åbne telefonen virker ikke halvdelen af gangene nu. Hvorfor gør den ik det?

Sårn noget lårt!

Jeg tror det er et genaralt problem med telefoner fra Nokia… jeg havde for lang tid siden en 6600 det buttede model, der havde jeg samme problem… så fik jeg en anden norkia der var ikke det problem… og nu har jeg en 95 og hmm den har det problem…

Det var træls, min mand kiggede efter den tlf på nettet igår, så det kunne være jeg skal igang med at læse nogle bedømmelser af den :slight_smile:

nokia har alle dage haft problemer med deres klap/skyde telefoner og desværre for nokia er deres telefoner ikke længere hvad de har været.
syntes efterhånden ikke jeg hører om andet end dårligt om nokia.
jeg har indtil for få mdr siden været inkarneret nokia-fan, men da jeg skulle ha en ny og nokia ikke kunne tilbyde en ordenlig telefon til mit forbrug valgte jeg andet mærke istedet

[quote=Natascha;221851]Jeg købte den for godt 2 mdr siden, og var/er sååå glad for den.

Men nu er jeg sur på den. Dumme telefon. Problemet er at den knap der sidder som man skal trykke på for at åbne telefonen virker ikke halvdelen af gangene nu. Hvorfor gør den ik det?

Sårn noget lårt![/quote]

Gå ind i butikken og brok dig, den burde da virke mere end 2 mdr. :slight_smile:

Jeg har selv en 6600 fold og er meget glad for den. Har ikke haft problemer med knappen på siden. Men man skal tage sig selv i at holde forkert om telefonen, om man så må sige, når man trykker på knappen, for det er nemt at holde for hårdt om begge telefonens klapper, så klappen ikke kan udløses og åbnes.

Klappen holdes lukket med en lille magnet, og ved et tryk på knappen udløses magneten, og klappen går op. En meget simpel ting, som egentlig ikke burde gå i stykker nemt. Har også læst om flere, der havde forventet, at netop den del ville gå i stykker, men den virker stadig.

Men virker den ikke, så er det bare at gå til forhandleren med den.

/Flemming - stadig Nokia fan :ok:

[quote=Flemming;222071]Jeg har selv en 6600 fold og er meget glad for den. Har ikke haft problemer med knappen på siden. Men man skal tage sig selv i at holde forkert om telefonen, om man så må sige, når man trykker på knappen, for det er nemt at holde for hårdt om begge telefonens klapper, så klappen ikke kan udløses og åbnes.

Klappen holdes lukket med en lille magnet, og ved et tryk på knappen udløses magneten, og klappen går op. En meget simpel ting, som egentlig ikke burde gå i stykker nemt. Har også læst om flere, der havde forventet, at netop den del ville gå i stykker, men den virker stadig.

Men virker den ikke, så er det bare at gå til forhandleren med den.

/Flemming - stadig Nokia fan :ok:[/quote]

Jep, i starten holdte jeg den gerne forkert så klappen ikke åbnede. Men efter 2 mdr har jeg efterhånden lært hvordan der skal holdes på den. Hehe.

Jeg synes os det er mærkeligt at så simpel en funktion kan lave det nummer.