Nordea Netbank

Jeg er ved at få styr over mine penge, og mig og kærestens fælles budget.

Så er spørgsmålet om der er nogen som er gode til netbank? Jeg vil gerne give den konto vi har fået lavet et andet navn. Den skal hedde fælles-konto, og det skal være den vi begge smider penge over på til alle vores fælles faste udgifter.

Så er næste spørgsmål, hvordan laver vi en past overførsel fra vores egen konti til den konto?

Håber der er noget som har forstand på netbank, for jeg har godt nok ikke lige nu…

På forhånd tak!

Nu har jeg godt nok Sparlolland netbank, men mon ikke det er noget af det samme?

I min er det oppe i fanebladet, “betalinger” og så “Opret fast overførsel”

Og hvordan man ændrede navnene fandt jeg faktisk ud af igår… Men det har glemt suk :stuck_out_tongue:

Er det ikke uendeligt meget lettere bare at spørge banken?

2 sek… Finder lige min egen frem…!

Overførelsen:

“Betalinger og overførsler” - “overfør penge”… Så skal du bare fortælle den hvor og hvormeget der skal overføres… Et sted på siden står der at du skal vælge en eller flere gange, og der vælger du ultimo hver måned…

Skift navn:
“MIn netbank” - “ret min forside” … og så kan du give dem de navne du ønsker… :slight_smile:

Mette - Jo det ville det helt sikkert være hvis man ikke var ung, og derfor er bundet til de aller mest ubrugelige nyuddannet personale i hele afdelingen…!

Tak Natascha og Tak Babyrex!! Det var dejligt!