Nørre Aaby v. Jyrak 22-23 juni 2013

Vi kommer med mindst en kat :slight_smile:
Røsse er nok selvskrevet.

Charlotte - jeg skal gerne køre med, og fylder jo bare mig - skal bare liiiige være sikker på jeg er i Aalborg og det ved jeg først på tirsdag :slight_smile:

Hmm, jeg synes altså, at vi trænger til at se nogle nye dommere, men vi har så alligevel ikke noget at tilmelde. Jeg har dog tilmeldt Flemming for længst.

Øv øv øv at mit kuld ikke er helt gamle nok til den weekend :frowning:

Det kunne jo have været super, da jeg bor tæt på :slight_smile:

Jeg kommer :wehu:

Som “Chinese Crested Powderpuff Cat”:? eller PEB Longhair:? eller NFO Shorthair:? :høhø:

Lidt snyd for han er vel sikret sceneshow :slight_smile:

Stewardios bossios :wink:

Ikke denne gang, tror jeg.

Jeg tænker måske at komme med KOR til et kastrat BIV - måske også et killing/ungdyr BIV, hvis killingerne stadig er her til den tid:)

Hmmm… Jeg skal vist have overvejet om det lige passer sammen med et visit hos en veninde i Odense - kommer an på hvordan det er at komme til/fra Odense… Så har jeg nok bil men mangler chauffør :tihi:

Og hvis det, passer, så kommer jeg med 0 katte, men med 10 fedtede fingre til at stoppe i pelsen på jeres :muhaha:

[QUOTE=Lykke;1052505]Hmmm… Jeg skal vist have overvejet om det lige passer sammen med et visit hos en veninde i Odense - kommer an på hvordan det er at komme til/fra Odense… Så har jeg nok bil men mangler chauffør :tihi:

Og hvis det, passer, så kommer jeg med 0 katte, men med 10 fedtede fingre til at stoppe i pelsen på jeres :muhaha:[/QUOTE]
Der går tog direkte fra Odense til Nørre Aaby :slight_smile:
Det tager ca 10-15 min at gå fra stationen til hallen

[QUOTE=DK Mammarazzi;1052521]Der går tog direkte fra Odense til Nørre Aaby :slight_smile:
Det tager ca 10-15 min at gå fra stationen til hallen[/QUOTE]

Uh, tak for info :smiley:

Det er da lige ved det næsten skal undesøges… Ku da være jeg så os lige kunne nå at få fingre i et par kg katte derovre også… Hmm, det lyder til der skal overvejes noget :smiley:

Jeg skal lige have kørekort inden jeg kan love at køre bil derover… :wink:

Detaljer, detaljer :wink:

Og ja, jeg kører gerne… Men har ingen bil :venter:

Hehe, jeg er heldigvis tæt på. Mangler lige et par timer og en bestået køreprøve. Håber virkelig at tage den i første forsøg.

:kryds: for at det hele går glat

Ups troede du havde :wink:

Mener at Camilla sagde at Brødrene Blå er selvskrevne her… Og vist også et par andre korater…
Brian venter lige et par uger mere til Landsskuet i håb om bedre/mere pels :slight_smile: