Norsk skovkat

Hurra, hurra! :flag:

Dejlig besked her fra morgenstunden :wehu:

Hvor er det bare godt. :thumbup:
:wehu:

Sådan! :smiley:

:wehu::wehu:

:thumbup::thumbup::thumbup: dejligt at høre

Pyyyyyyyha! :thumbup: Skøn nyhed!!!

Nu har jeg endelig fået lidt ro på igen, det har været nogle forfærdelige dage :frowning:

Hansen var gået tilbage til Aksel og Karen, fælden var tjekket kl. 04 i morges og igen kl. 05.30 og der var han så :smiley:
Våd og møg beskidt blev Hansen installeret på badeværelset med mad, vand og bakke. Da vi kom derover sad han helt sammenkrøbet på den lille hylde, rigtig utryg. Jeg snakkede til ham og han vågnede helt op og så startede koncerten, han miavede på livet løs, begyndte at spinde og skulle bare gnide sit hoved mod mit :hjerte:
Der var ikke et øje tørt :hjerte:
Vel hjemme fik han en halv time for sig selv på toilettet, fik mad og vand, men ingen tvivl om at han bare skulle ud til de andre katte for han hylede op. Jeg besluttede at give ham et bad med det samme, han var våd i forvejen og han stank af tis. Ude af badet småløb han ind til de andre, med høj haleføring og snakkende :smiley:
Siden har han sovet en del, ind i mellem vågnede han nærmest i panik, højt miavende som om han havde mareridt. Så snart han fik orienteret sig om at han var hjemme, faldt han i søvn igen. I dag har der ikke været noget i den stil, så det er dejligt :hjerte:
Han er glad, spinder og leger :hjerte:
Han har ingen skrammer af nogen art, så jeg er sikker på at han ikke har været i klammeri med nogen andre katte :ok:

Der har været en så fantastisk hjælp fra alle kanter, så jeg ved slet ikke hvordan jeg nogensinde skal takke folk nok …
Men STORT TAK til alle :hjerte:

[QUOTE=Catika;1286858]Der har været en så fantastisk hjælp fra alle kanter, så jeg ved slet ikke hvordan jeg nogensinde skal takke folk nok …
Men STORT TAK til alle :hjerte:[/QUOTE]
Tine, jeg er ret sikker på at for langt de fleste er det rigeligt tak at han er fundet og hjemme i god behold og at du deler din glæde herover med os allesammen :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1286862]Tine, jeg er ret sikker på at for langt de fleste er det rigeligt tak at han er fundet og hjemme i god behold og at du deler din glæde herover med os allesammen :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja ved det godt, men man vil jo så gerne :wink:

Her er han gået i fælden, rigtig bange ser han ud :frowning:

Her er han på toilettet hos Aksel og Karen, lækker ikk’ :smiley:

Og her er han gået helt i koma, ren og lækker :hjerte:

Hvordan har han det i dag, Tine?

Han har det godt, han tuller rundt, sover, spiser og leger :hjerte:
Har lige redt de sidste burrer u af hans pels, så nu ligner han Hansen igen :smiley:

Selvom han var beskidt og ikke ligefrem lækker, så må det alligevel have været det dejligste syn i verden - at se ham fanget og i sikkerhed :wehu:

Godt han er kommet fint over sin springtur og er sit eget vanlige jeg igen :hjerte:

Selvom han var beskidt og ikke ligefrem lækker, så må det alligevel have været det dejligste syn i verden - at se ham fanget og i sikkerhed :wehu:

Godt han er kommet fint over sin springtur og er sit eget vanlige jeg igen :hjerte:

Godt at høre at han er kommet tilbage igen. Sikke en frygtelig oplevelse. Stakkels kat. Skønt at det er endt så godt.