Norsk skovkat

Hansen er forsvundet fra Bed and Breakfast, Middelfartvej 495, Blommenslyst, natten til søndag d.19 Juni.
han er spottet ved stedet halv 2 om natten :frowning:

Alt er sat i værk, fælde sat op, bakke og mad står til ham og efterlysningen er delt højt og lavt.

Er der nogen fra området som vil holde ører og øjne åbne, vil jeg blive lykkelig.
Han er muligvis blevet set for nogle timer siden, ved UNO X tanken 180 meter fra det sted han forsvandt.

Hansen er kastreret og chippet.

Tine 31482877

Jeg ville sådan ønske jeg kunne hjælpe med noget Tine. Jeg håber inderligt at I snart får ham fanget ind så du kan få ham hjem til resten af flokken.

De bedste tanker herfra, selvom jeg godt ved det ikke hjælper meget. Har prøvet at Bastian var væk en uge - det er forfærdeligt. Krydser alt hvad krydses kan !!!

:kram:

Har delt på Facebook…

håber og X’er alt hvad vi kan for at han snart er hjemme i god behold.

Alle udstilleres mareridt :ked:

Jeg har delt på Facebook og håber, han snart bliver fundet og kommer hjem til dig og sine venner :kram:

Jeg delte på FB lige så snart jeg så opslaget hos en anden bruger.
Herfra krydses ALT for, at han snart bliver fundet / fanget igen :kryds: Stort kram og mange tanker til dig Tine.

Jeg håber virkelig der snart er godt nyt :kryds: Hansen SKAL bare hjem hurtigst muligt. Jeg har selvfølgelig delt dit opslag på FB.

Arbejder på Fyn og har delt på FB, så mine kolleger er obs. Håber han snart er godt hjemme igen:kryds:

Jeg har også delt med alle mine fynske kontakter. Desværre tror jeg ikke, jeg kender nogen i lige det område. Men som jeg skrev på FB, kører jeg ud og kigger i morgen, hvis der ikke er noget nyt om ham.

Kære alle. Hansen er 100 % set for 4 timer siden. Han har krydset Kalørvej og er søgt imod den anden lille by Ubberrud. 4 helt fantastiske mennesker er kørt derover uden jeg vidste det og har delt 100 flyers ud og talt med mennesker over alt. Jeg er dem så evigt taknemmelig

Tine må jeg lave en copy / paste af seneste nyt på mit FB-opslag?

det giver håb! :smiley:

Ja for pokker da :smiley: Naturligvis må alt deles :slight_smile:

SÅ har jeg også delt. Håber han snart er hjemme igen :kryds:

Done, og hvor er det dejligt, at 4 fantastiske mennesker har gjort en god indsats.
Håber snart du hører positivt nyt -jegkrydser så han kan komme hjem igen :hjerte:

Tusind tak, det er helt fantastisk hvad der bliver gjort fra alle kanter <3

:kryds:

Hansen er fanget, skriver senere. Nu går turen til Blommenslyst:D

:thumbup: :juhu: :hjertehop: :yatta: :weee: :rundtosset: :pompom: :klappekat:
VH
Susanne

Jeg er bare så glad :hjerte: