Norske skovkatte killinger (forvent nuttethed)

Til lykke med dem - de er godt nok fine :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Tillykke med de 4 små dejligt killinger:flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Buens Elgar, 4 dage gammel, startvægt 135 gram. Nu 204 gram.

15 Synes om

Buens Erik 4 dage gammel. Startvægt 120 gram. Nu 183 gram.

16 Synes om

Buens Elvis. 4 dage gammel. Startvægt 121 gram. Nu 206 gram.

15 Synes om

Buens Elvira. 4 dage gammel. Startvægt 119 gram. Nu 181 gram.

16 Synes om

Nuuuuuuttet :heart_eyes:

@Vipstosen og @Jeanette - nu I har killinger i samme farver, vil I så prøve at fange dem med siden til på samme måde? Det kunne være lidt sjovt at kunne sammenligne killinger fra så markant forskellige racer :slight_smile:

3 Synes om

Vil gerne prøve, men jeg er nået det punkt hos mine hvor det eneste tidspunkt de sidder stille længe nok til at skarpt billede er hvis de sover :grin: Opretter seperat tråd hvis det lykkes

4 Synes om

Carina, du skal bare bruge dobbeltklæbende tape lige som Julia :wink::wink:

1 Synes om

Alle fire har fordoblet vægten på en uge (plus 6 timer). Temmelig nøjagtigt endda:
Elgar fra 135 til 272 gram
Erik fra 120 til 241 gram
Elvis fra 121 til 245 gram
Elvira fra 119 til 242 gram

Der er så nemt med en erfaren kattemor. Man skal bare stille mad frem, så klarer hun resten. Men døren skal lukkes om natten, så hun ikke flytter killinger.

Næste programpunkt er øjne. Lige nu er et øje kvart åbnet.

9 Synes om

Elgar, Erik, Elvis og Elvira. Tanker op ved baren.

15 Synes om

Og nu som video. Med underliggende spind.

10 Synes om


Elgar og Elvis.

18 Synes om


Elvira og Erik.

22 Synes om

Hvor de fine… :hjerte:

2 Synes om

Sådan en lille hale der, der står lige i vejret :slight_smile: Hvornår lærer de egentlig at lave buen yderst på halen? Den er vel ikke lang nok endnu.

3 Synes om

De små haler er så :smiling_face_with_three_hearts: kendte en opdrætter, der kaldte dem ‘styrestang’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Synes om

Lige nu er halerne korte og tykke. De er mest egnede til at holde balancen. Om et par uger bliver de lange nok til at lave ordentlige svaj.

3 Synes om

I dag er de 7 uger. Her er de faldet i søvn med sutten i munden - på det varme gulv i badeværelset.

21 Synes om

Jeg føler med Gullveig :tihi:

6 Synes om