Norske skovkatte killinger (forvent nuttethed)

  1. februar 2022 kl 13:00 Dag 66. Gullveig ligger i fødekassen og keder sig.
14 Synes om


18. februar kl 6:00. E2-kuldet er ankommet. Detaljerne sov vi fra. Dem klarede Gullveig selv. Ved 23-tiden var der ingen tegn på veer. Kl. 3:00 smed Gullveig matriarken Tyra vær fra sovehynden ved siden vores seng. Kl. 5:15 vågnede vi til killinge-piv. Da var nr.4 lige blevet født, og Gullveig gnaskede moderkagen i sig. Hele familien blev flyttet ned i fødekassen. Det passede Gullveig godt at få et tørt underlag.

25 Synes om

Stort tillykke med Gullveig og killinger. :flag:

1 Synes om

  1. februar kl 12:00 Nu er killingerne blevet tørre og lækre. Og de har fået tyk mave.

Det blev ved 4 killinger. En rød og hvid (han selvfølgelig). Og tre sort/brune med varierende tabby mønster og varierende grad af hvidt. Startvægte 119-135 gram.

25 Synes om

Tillykke med firlingerne :flag:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med kuldet. :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke med firkløveret :flag:

1 Synes om

Stort tillykke :hjerte:

1 Synes om

Tillykke med dem :flag:

1 Synes om

Tillykke :flag: med de 4 små nuttede :hjerte:

1 Synes om

Stort tillykke med de fire nye verdens borgere :flag:

1 Synes om

Tillykke :heart:

1 Synes om

Stort tillykke med de 4 nye små :slight_smile:

1 Synes om

Stort tillykke med killingerne :flag:

1 Synes om

Tillykke med de små plysdyr :blush::denmark:

1 Synes om

Stort tillykke, Andreas :smiley: Hvem er far til de små?

1 Synes om

Ulfgeir er far til kuldet.

2 Synes om

Tillykke med de små :heart::heart::heart::heart:

Sjovt nok har min telefon lige vist mig et billede af farmand

16 Synes om

Ham Ulfgeir er jeg altså lidt skudt i :lovelove: Glæder mig til at følge killingerne :slight_smile:

1 Synes om

Det billede kom også frem på min Facebook. Det er fra første gang, vi udstillede i Plantorama i Randers. I februar måned stod vi henne under et lag plastik som tag. Hold kæft, det var koldt. - Lige siden har jeg styret efter tropefisk i akvarium. Det er lige så godt som en vandfyldt radiator.

Men Ulfgeir syntes, der var fint. Det var ikke anderledes end være ude i løbegården.

7 Synes om