- februar 2022 kl 13:00 Dag 66. Gullveig ligger i fødekassen og keder sig.
18. februar kl 6:00. E2-kuldet er ankommet. Detaljerne sov vi fra. Dem klarede Gullveig selv. Ved 23-tiden var der ingen tegn på veer. Kl. 3:00 smed Gullveig matriarken Tyra vær fra sovehynden ved siden vores seng. Kl. 5:15 vågnede vi til killinge-piv. Da var nr.4 lige blevet født, og Gullveig gnaskede moderkagen i sig. Hele familien blev flyttet ned i fødekassen. Det passede Gullveig godt at få et tørt underlag.
Stort tillykke med Gullveig og killinger.
- februar kl 12:00 Nu er killingerne blevet tørre og lækre. Og de har fået tyk mave.
Det blev ved 4 killinger. En rød og hvid (han selvfølgelig). Og tre sort/brune med varierende tabby mønster og varierende grad af hvidt. Startvægte 119-135 gram.
Tillykke med firlingerne
Stort tillykke med kuldet.
Tillykke med firkløveret
Stort tillykke
Tillykke med dem
Tillykke med de 4 små nuttede
Stort tillykke med de fire nye verdens borgere
Tillykke
Stort tillykke med de 4 nye små
Stort tillykke med killingerne
Tillykke med de små plysdyr
Stort tillykke, Andreas Hvem er far til de små?
Ulfgeir er far til kuldet.
Ham Ulfgeir er jeg altså lidt skudt i Glæder mig til at følge killingerne
Det billede kom også frem på min Facebook. Det er fra første gang, vi udstillede i Plantorama i Randers. I februar måned stod vi henne under et lag plastik som tag. Hold kæft, det var koldt. - Lige siden har jeg styret efter tropefisk i akvarium. Det er lige så godt som en vandfyldt radiator.
Men Ulfgeir syntes, der var fint. Det var ikke anderledes end være ude i løbegården.