November katte

Charmetrolden Giza :inlove:

22 Synes om

For dem der godt kan lide store ører :grin:

16 Synes om

Smukke prinsesse :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Vi har åbenbart en skrækkelig mangel på kattesenge eller andre velegnede sovesteder her i huset. Så Lady har måtte nøjes med en lidt for lille kasse til kattelegetøj. Stakkels kat :face_with_peeking_eye:

15 Synes om

Here we go again … :roll_eyes:
Jeg tror regnormene ligger i jordoverfladen i disse dage …

17 Synes om

Det kan jeg så bekræfte - en aftentur med lygte, på de ikke-græsdækkede stier på vores folde, kan ikke anbefales til personer med ormefobi… :smirk:
Jordoverfladen er nærmest levende - det er faktisk et ret fascinerende syn.

7 Synes om

Aftenens kontorassistent :inlove:

kursiv skrift

20 Synes om

Nååååååårh lille ven :love:

1 Synes om

Når enden ligger højt er alting godt… :hoho:

19 Synes om

Nedrivningsholdet :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Så dejligt at modtage billeder, hvor Mille putter glad og tilfreds når de bliver besøgt og Masso, der er i fuld gang med overveje hvad han skal :hjerte:

Meldingerne lyder, at den lille tosse ikke helt kan vælge mellem vådfoder, drille Mille, lege med drillepind eller jage tæer når de får besøg :joy_cat:

17 Synes om

Fra de gode tider, at vågne op til hele to katte i sengen. Elskede det! :smelter: 13 november 2019.

15 Synes om

Aftenens selskab i sofaen

16 Synes om

Lasse

Mascot

Mercedes

18 Synes om

Så finder hun sådan en radiator seng, men nej kan ikke bruges

15 Synes om

Jeg tænkte på at foreslå en radiator seng, men katten har åbenbart en anden mening.

3 Synes om

Sådan bruger mine katte også gerne radiatorsenge. :sweat_smile::see_no_evil:
Eller det vil så sige - den ene ligger oppe på toppen, og den anden må “nøjes” med køjen. :joy:

6 Synes om

Nu hvor vi er vågne igen er Mille retur i hendes køje, mens Masso hele tiden skal være tæt på :hjerte:

17 Synes om

15 Synes om

Piraten i mors seng… :slight_smile:

Dushara Tatters and Rags, 14.11.2024

21 Synes om