November katte

Nalle siger god weekend til alle :heart:

24 Synes om

Tak i lige måde fra os

Milo og Vanda :heart:

18 Synes om

:hjertekat:

1 Synes om

Jamen ja, sådan kan man jo også putte :inlove: :joy:

13 Synes om

Husets baby, Yuri, fylder tre år i dag :flag: Og han er stadig en rigtig sød, lille (og lidt for tyk) dreng :heart:

18 Synes om

Tillykke smukke Yuri :heart:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: , lille pus. :wink:

1 Synes om

Stort tillykke med 3 års fødselsdagen Yuri :flag: og tillykke til dig med din smukke Yuri :flag:

1 Synes om

Kæmpe stort tillykke dejlige Yuri :flag: :tillykke:

1 Synes om

Tillykke til Yuri - min bedste ven :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Tillykke Yuri :flag: :flag:

1 Synes om

Tillykke smule Yuri :flag: :tillykke:

1 Synes om

Kæresten hyggede sig med at sende et billede til drengene mens Masso imponerede med sine evner som musefanger :tihi: og ja jeg sad med benene oppe på køkkenbordet og skulle lige finde ud af, hvad jeg stillede op :ups:

Kæresten opdagede at Masso sad og stirrede på vores skab under køkkenvasken og troede han hørte en lyd* derfra, så han åbnede skabet, Masso fløj ind, Musen ud og nåede lige at komme ud på gulvet førend Masso havde fat i den - det lykkedes heldigvis kæresten til sidst at få musen fra Masso og hjulpet den ud af sine lidelser, men sikke et cirkus mandag aften lige efter en ferie!

  • Lyden han hørte opdagede han efterfølgende var den timer, der styrer hvornår lyset i vores glasskab i køkkenet tænder og slukker :joy:
12 Synes om

Stort Tillykke til smukke, dejligr blide Yuri :flag:

:lol: Du hppper da bare ned på musen, så er den ekspederet :tihi:

Dejligt at han viste gode evner til at fange den, for det bliver næppe sidste mus i får på besøg :tihi:

3 Synes om

Hvem sidder der bag skærmen ??

14 Synes om

Så ville jeg blive meget upopulær hos Masso, fordi han så også fik mig i hovedet :tihi:

Desværre nok ikke, selvom jeg håber Hr. Strint og de andre, der holder til i nabolaget, får taget størstedelen inden de når helt ind :kryds: Men jeg kan da finde ro i, at Masso reagerede så prompte på den, at han gik direkte fra at drille Mille lidt til bare at stirre på skabet, så jeg ved han nok skal gøre opmærksom på dem :hjerte:

6 Synes om

Min lille baby :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Dimmalimm har ligget tæt op ad mig hele dagen og Kodak har flere gange været forbi for at se, om pladsen var ledig. Nu har han mistet tålmodigheden og har joined hende …

20 Synes om

Hvad så med Æseldyret @Skattekat -hvor gør han af sig selv?

3 Synes om