Morgentur i smukt vejr og det bedste selskab… ![]()
Simba overvejede om han kunne kravle op af stammen, jeg sagde han kunne få en godbid hvis han gjorde det.
Ham overvejede, men opdagede han nok ikke kunne ![]()
Det er sørme godt at Einstein ikke ved hvad der venter ham, med den forestående flytning, sådan som han ligger og putter godt og trygt. ![]()
Alba er langt mere sej, men han var sidst en uges tid om at blive sig selv igen. Troede sørme jeg havde ødelagt ham for altid.
Åhja, det skal jo bare gøres.
Du putter ham da bare i en flyttekasse sådan der. Alle ved jo at ting i flyttekasser går i dvale, så opdager han slet ikke at I er flyttet.
![]()
Hahah, fantastisk idé! Måske det virker. ![]()
![]()
Har en der sætter pris på at udnytte hviletids regler…
Man kan stjæle pålæg fra de små to ben… få en stor 2 ben til at kaste med ynglingsbien 40 gange og så hviletid mellem de 2 store 2 ben…
Livet er skønt… og der er nu kun 2 af de andre 4 ben hun ikke gider, men de andre får nu også en påtale hvis de forsøger at stjæle hendes favorit tid…
Mine andre katte sover i en af vores senge et eller andet sted huset… de vil ikke forstyre divaen mere end højst nødvendigt
Vi har lige fået lagt græsset ned til et (meget!) sent wrap-slet, så nu er der fri muse-bar - de 2 første blev nedlagt på 3 min. flat og han var ved at lægge an til den 3. da jeg gik op igen… ![]()
![]()
![]()
![]()
Du kan spare på vådfoderet i aften … ![]()
Tænker det afhænger af, hvem jeg spø’r… ![]()
EDIT: Har nu spurgt 2 forskellige - de svarede begge: In your dreams…
![]()
Inspektør -bygge leder - over ansvarlig - bedste medarbejder
På job
Undskyld ikke de bedste foto
Men inspektør havde travlt
Døøøøøøgtige missebørn!
Musejagt i frie omgivelser. Det ideelle katteliv. ![]()
Den bør deltage i ugens konkurrence: lille hjælper.
Stort tillykke med de 5 år smukke Nalle
![]()