November katte

Morgentur i smukt vejr og det bedste selskab… :heart_eyes:

28 Synes om

God weekend til alle :heart:

25 Synes om

Bastian holder øje med det hele… :hjerte:

Bastian, 27.10.2025.

26 Synes om

Sofahygge på en lørdag :inlove:

19 Synes om

Simba overvejede om han kunne kravle op af stammen, jeg sagde han kunne få en godbid hvis han gjorde det.

Ham overvejede, men opdagede han nok ikke kunne :smiley:

16 Synes om

Det er sørme godt at Einstein ikke ved hvad der venter ham, med den forestående flytning, sådan som han ligger og putter godt og trygt. :two_hearts:

Alba er langt mere sej, men han var sidst en uges tid om at blive sig selv igen. Troede sørme jeg havde ødelagt ham for altid. :grimacing: Åhja, det skal jo bare gøres.

18 Synes om

Du putter ham da bare i en flyttekasse sådan der. Alle ved jo at ting i flyttekasser går i dvale, så opdager han slet ikke at I er flyttet.
:sunglasses:

7 Synes om

Hahah, fantastisk idé! Måske det virker. :stuck_out_tongue_closed_eyes::crossed_fingers:

4 Synes om

Sådan en massagebriks kan bruges til mange ting….og det er ikke altid nemt at få plads på den :roll_eyes:

20 Synes om

Har en der sætter pris på at udnytte hviletids regler…

Man kan stjæle pålæg fra de små to ben… få en stor 2 ben til at kaste med ynglingsbien 40 gange og så hviletid mellem de 2 store 2 ben…
Livet er skønt… og der er nu kun 2 af de andre 4 ben hun ikke gider, men de andre får nu også en påtale hvis de forsøger at stjæle hendes favorit tid…
Mine andre katte sover i en af vores senge et eller andet sted huset… de vil ikke forstyre divaen mere end højst nødvendigt

18 Synes om

Koldt vejr = puttetid <3

10 Synes om

Vi har lige fået lagt græsset ned til et (meget!) sent wrap-slet, så nu er der fri muse-bar - de 2 første blev nedlagt på 3 min. flat og han var ved at lægge an til den 3. da jeg gik op igen… :smiley_cat::mouse::mouse::mouse:

18 Synes om

Du kan spare på vådfoderet i aften … :mouse:

4 Synes om

Tænker det afhænger af, hvem jeg spø’r… :pouting_cat:

EDIT: Har nu spurgt 2 forskellige - de svarede begge: In your dreams… :smirk_cat: :venter:

10 Synes om

Inspektør -bygge leder - over ansvarlig - bedste medarbejder
På job

Undskyld ikke de bedste foto
Men inspektør havde travlt

18 Synes om

Døøøøøøgtige missebørn!

3 Synes om

Musejagt i frie omgivelser. Det ideelle katteliv. :black_cat:

5 Synes om

Den bør deltage i ugens konkurrence: lille hjælper.

5 Synes om

Denne dejlige mølkugle bliver 5 år i dag :denmark:

22 Synes om

Stort tillykke med de 5 år smukke Nalle :ballonbamse: :ballonbamse: :ballonbamse: :ballonbamse: :ballonbamse:

1 Synes om