November-mad

Hvordan … og/eller hvorfor, laver man bøf i folie? Er det stanniol? Eller?
Er helt blank, har aldrig hørt om det før, haha.

[QUOTE=Tea;1211418]Hvordan … og/eller hvorfor, laver man bøf i folie? Er det stanniol? Eller?
Er helt blank, har aldrig hørt om det før, haha.[/QUOTE]

Ja det er i staniol :smiley: Bøfferne skulle blive mere saftige og putter man løg, tomat og champignon ind sammen med dem :smiley:

Google er din ven :smiley: Der er mange opskrifter og billeder :slight_smile:

Pizza eller MD står den på i aften, da manden kommer sent hjem.

Hjemmelavede pandekager med godt krydret oksekødsfyld.

Hos forældre: gule ærter, flæsk, svinehaler, medister, kartoffelmos, gullasch

Lavet Italiens farsbrød igår med tomat sauce og salat.
Men kunne få noget ned gennem halsen.
Så det var nok til Sejr i dag igen og til noget rugbrød i morgen til ham.
Jeg har prøvet at få lidt A 38 igennem halsen men kan ikke rigtig få noget ned. :frowning:
så hold mig til isvand .

ikke rigtigt lyst til mad, fundet noget suppe i fryseren, tænker det snart må kunne komme ud af bøtten og i en gryde…

[QUOTE=PivC;1211420]Ja det er i staniol :smiley: Bøfferne skulle blive mere saftige og putter man løg, tomat og champignon ind sammen med dem :smiley:

Google er din ven :smiley: Der er mange opskrifter og billeder :)[/QUOTE]

Det er bestemt værd at prøve :smiley:

Flæskesteg, med brune og hvide kartofler, brun sovs, lun rødkål og franske kartofler:)
Det er godt jeg elsker den slags tilbehør, fik samme slags i går og sørme om ikke det også er på menuen på onsdag, når vi skal have andebryster til vores bestyrelsesmøde:tihi:
I morgen bliver det en kotelet med kartofler, sovs eller smeltet smør og grønsager til og på tirsdag gætter jeg på en sandwich af en art:)

snyder og holder mortenaften…rap

i aften står den på and med kartofler, søde kartofler og rødløg - alt sammen står lige nu i ovnen og hygger sig i to fade :slight_smile:
20 minutters tid og så er der mad :smiley:

… og så er jeg lettet over at mit køkken endelig kom i “bund” :slight_smile: Det trængte det til, men det var først i dag energi var der… :ups: men det er bare SÅ meget bedre at lave mad i nu :smiley:

Huevos rancheros

Rugbrød med blødkogte æg og bide tomat.

Halve boller med nogle skiver røget tofu, lidt ketchup, tomat skiver og ost ovenpå, i ovnen til osten er smeltet og let gylden :savle:.

Nogen har jo noget at fejre efter weekendens udstilling…
Vi andre følger bare med…
ISÆR når fejringen skal foregå på restaurant l´Alsace :savle:

Nå… Det er åbenbart i aften man burde spise and :frowning: Troede først det var i morgen. Men min and kan altså ikke nå at blive færdig til spisetid, den er stadig ved at tø op.

I aften står den på hjemmelavet pizza med kødsovs…

I morgen and :savle:

Den står på kylling m. salat og div. grønt :savle:

Gullasch med ris, gule ærter, flæsk og svinehaler

Sejr fandt nogle pølsehorn i fryseren.
Og jeg holder mig stadigvæk til A38 :thumbdown:
Og min mave knurre og rumler jeg er sulten.:savle:
Men har prøvet med andet forskelligt nemt slugbart. Og det lugter så godt at jeg får mundvand.:savle:
men når det står foran mig så kan jeg ikke få det ned. :thumbdown:

Ovnstegt andelår med rå rødkålssalat med appelsin og valnødder. Mortens Aften for en:-)

Mexikansk bønnegryde med ris.