Hvordan … og/eller hvorfor, laver man bøf i folie? Er det stanniol? Eller?
Er helt blank, har aldrig hørt om det før, haha.
[QUOTE=Tea;1211418]Hvordan … og/eller hvorfor, laver man bøf i folie? Er det stanniol? Eller?
Er helt blank, har aldrig hørt om det før, haha.[/QUOTE]
Ja det er i staniol Bøfferne skulle blive mere saftige og putter man løg, tomat og champignon ind sammen med dem
Google er din ven Der er mange opskrifter og billeder
Pizza eller MD står den på i aften, da manden kommer sent hjem.
Hjemmelavede pandekager med godt krydret oksekødsfyld.
Hos forældre: gule ærter, flæsk, svinehaler, medister, kartoffelmos, gullasch
Lavet Italiens farsbrød igår med tomat sauce og salat.
Men kunne få noget ned gennem halsen.
Så det var nok til Sejr i dag igen og til noget rugbrød i morgen til ham.
Jeg har prøvet at få lidt A 38 igennem halsen men kan ikke rigtig få noget ned.
så hold mig til isvand .
ikke rigtigt lyst til mad, fundet noget suppe i fryseren, tænker det snart må kunne komme ud af bøtten og i en gryde…
[QUOTE=PivC;1211420]Ja det er i staniol Bøfferne skulle blive mere saftige og putter man løg, tomat og champignon ind sammen med dem
Google er din ven Der er mange opskrifter og billeder :)[/QUOTE]
Det er bestemt værd at prøve
Flæskesteg, med brune og hvide kartofler, brun sovs, lun rødkål og franske kartofler:)
Det er godt jeg elsker den slags tilbehør, fik samme slags i går og sørme om ikke det også er på menuen på onsdag, når vi skal have andebryster til vores bestyrelsesmøde:tihi:
I morgen bliver det en kotelet med kartofler, sovs eller smeltet smør og grønsager til og på tirsdag gætter jeg på en sandwich af en art:)
snyder og holder mortenaften…rap
i aften står den på and med kartofler, søde kartofler og rødløg - alt sammen står lige nu i ovnen og hygger sig i to fade
20 minutters tid og så er der mad
… og så er jeg lettet over at mit køkken endelig kom i “bund” Det trængte det til, men det var først i dag energi var der…
men det er bare SÅ meget bedre at lave mad i nu
Huevos rancheros
Rugbrød med blødkogte æg og bide tomat.
Halve boller med nogle skiver røget tofu, lidt ketchup, tomat skiver og ost ovenpå, i ovnen til osten er smeltet og let gylden .
Nogen har jo noget at fejre efter weekendens udstilling…
Vi andre følger bare med…
ISÆR når fejringen skal foregå på restaurant l´Alsace
Nå… Det er åbenbart i aften man burde spise and Troede først det var i morgen. Men min and kan altså ikke nå at blive færdig til spisetid, den er stadig ved at tø op.
I aften står den på hjemmelavet pizza med kødsovs…
I morgen and
Den står på kylling m. salat og div. grønt
Gullasch med ris, gule ærter, flæsk og svinehaler
Sejr fandt nogle pølsehorn i fryseren.
Og jeg holder mig stadigvæk til A38
Og min mave knurre og rumler jeg er sulten.
Men har prøvet med andet forskelligt nemt slugbart. Og det lugter så godt at jeg får mundvand.
men når det står foran mig så kan jeg ikke få det ned.
Ovnstegt andelår med rå rødkålssalat med appelsin og valnødder. Mortens Aften for en:-)
Mexikansk bønnegryde med ris.