November tanker 2020

Kan du ikke bare sælge din førstefødte :tihi:

1 Synes om

Hvad er det, du må eje? :stuck_out_tongue:

En primer fra Dermalogica. Men 20 ml koster lige over 400 kr. :rolleyes:

Men dermalogica ER bare supergode produkter. Jeg sværger til dem.
Ofte kan de købes med rabat på Cocopanda… de har lige nu en primer til 329,- … ved selvfølgelig ikke om det er den :wink:

1 Synes om

Men det er altså stadig en del penge synes jeg :blush:

Jamen så er det nok slut med vareprøverne :crazy_face:

1 Synes om

Men det er penge at spare ift. Matas… og nu er det jo Black Friday lige om lidt… så måske du kan være heldig at den kommer endnu længere ned :wink:

1 Synes om

Tror jeg må ønske mig en adventsgave fra Lars :flojte:

1 Synes om

Det er også crazy dyrt, men ja, jeg synes heldigvis ofte at man kan finde den slags på tilbud online.
… Det kan du jo passende fortælle Lars. :smile:

1 Synes om

Det er bare sjovere at sidde at lede efter comics eller memes end at lave det man burde gøre!

10 Synes om

:tihi:

9 Synes om

:lol:

1 Synes om

min telefon har endegyldigt sagt op …så nu er jeg blevet belemret med en smartphone…k*** den er dum…eller oss er det mig :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :dokdok: :dokdok: :dokdok: :grade: :grade: :grade:

Knerk siger det er helt klart telefonen der er dum, han slås stadig med at blive fortrolig med hans. :argh:

1 Synes om

Kan du ikke bare få en alm. mobil igen? :slight_smile:

Jeg vågnede i går med øjenbetændelse i venstre øje … man skulle ellers tro de øjne havde fået skyllet væk alt der kunne ligne bakterier, de sidste mange dage … :surrender:
Overvejer at sende et billede til lægen gennem e-mail konsultation for at se, om jeg kan få udskrevet noget uden at møde op … jeg har jo tid hos læge på tirsdag og jeg gider ikke rende derhen hveranden dag …

1 Synes om

næh…udsolgt …og så er der oss dem der sender mms’er selv om de ved det ikkværker…såå…må finde mig i den …men den har en klap…ubetinget fordel

Mms virker altså også på en helt alm. mobil :smil: De kom ikke til sammen med smartphones :hoho:

1 Synes om

øh…nej

Nej hvad? :slight_smile: