Novembers kattebilleder

Mit lille enebarn har fået nok. Go away world!

24 Synes om

Er han trist over at Chili er væk Ingrid ?

2 Synes om

Han er altså en flot fyr, selv når verden bare kan lade ham være i fred :inlove:

5 Synes om

Lidt billeder fra dagens dyrlægebesøg








18 Synes om

Når man har besøgt veterinærsygeplejersken ved dyrlægen, for at blive vejet og få klippet klør, er det godt at putte :hjerte:

20 Synes om

Jeg bemærker ørernes stilling. Du er ikke helt tilgivet endnu.

6 Synes om

Det var nu mere fordi jeg tillod mig at flytte lidt på mig, hun forstår ikke, at hendes måder at putte sig på nogle gange er lidt ubehagelig for mig :joy:

5 Synes om

Jeg tror ikke, han som sådan savner Chili. Men han kan jo godt mærke, at hverdagen er anderledes. Chili fyldte meget, og der er lidt stille nu. Synes vi nok begge to. Han kræver en del mere opmærksomhed, end han plejer - men det er måske lige så meget, fordi han fornemmer, at der er plads til det nu.

16 Synes om

30 Synes om

Smukke :heart_eyes:

3 Synes om

Dimmalim’s udtryk fik mig pludselig til at tænke på skrabejulekalendere: :hoho:

Det vidste du ikke om ikonisk jule-reklame – Ekstra Bladet

4 Synes om

Hendes McEnroe-look: You cannot be serious!!

6 Synes om

Drøm stort, store drømmer… :hjerte:


Bastian, 28.10.2023.

28 Synes om

Mercedes og Lasse hygger.

16 Synes om

Det er rart at have en at putte med :smelter:



18 Synes om

De to “irere”, der er skyld i, at jeg skal megamonster tidligt op på søndag

Men det bliver dejligt at kunne spise morgenmad i fred igen - bare et par måneder :stuck_out_tongue:

18 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Det lyder næsten til, at de ser mere uskyldige ud end de egentlig er :sweat_smile:

2 Synes om

Det er ikke helt forkert :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Andreas Mogensen med en lille økologisk snack! En skam der ikke er lyd på billedet :slight_smile: Nej, jeg tror faktisk ikke han selv har fanget dén, selv om han knurrer og skaber sig som om han har. Jeg tror en i mødregruppen har givet ham den. Han flytter i dag, og jeg er lidt i tvivl om jeg tør love han med sikkerhed ikke har orm, for selv om han ikke fik lov at æde denne her, så kan jeg ikke være helt stensikker på at han ikke har haft held til at æde en anden siden sidste gang de fik ormekur!

19 Synes om