Nu har jeg gjort det igen

… kogt æg i 40 min. fordi jeg lige skulle læse nogle tråde på Kattegale… :ups:

Hvad har du gjort, fordi du lige skulle noget andet?

For det kan vel ikke kun være mig, der gør den slags? -surrender

[quote=Jane;213177]… kogt æg i 40 min. fordi jeg lige skulle læse nogle tråde på Kattegale… :ups:

Hvad har du gjort, fordi du lige skulle noget andet?

For det kan vel ikke kun være mig, der gør den slags? -surrender[/quote]

JOW !!

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

[quote=Jane;213177]… kogt æg i 40 min. fordi jeg lige skulle læse nogle tråde på Kattegale… :ups:

Hvad har du gjort, fordi du lige skulle noget andet?

For det kan vel ikke kun være mig, der gør den slags? -surrender[/quote]

Jo det må du vist være alene med, for brændte bøffer og tørstegte stege er jo ikke det samme som æg :ups:

[quote=Therese;213182]JOW !!

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

Det løwn Therese :muhaha:

:ups::ups::ups:

Ja… jeg har også fået en del…ehm… solbrændt mad, fordi jeg liiiiige skulle følge med i en tråd…

Jeg er ikke meget for at indrømme det, men jeg må ikke lyve… for så får jeg bare en [COLOR=black]sort streg i panden.[/COLOR]

:uha:

Nej, det er meget værre end æg -engel

Ååhh GUD det har jeg prøvet og vandet kogte fra, ægget sprang og det blev fuldstændig brændt på…FØJ det stank

Jeg har ikke:tihi:, men Mogens blev en dag så optaget af en fodboldkamp, at han glemte at holde øje med en gryde på komfuret.
Han havde pakket to af min små varmepuder ind og puttet dem i en gryde med vand for at koge dem i 10 min.
Pludselig kom Leopold ned i stuen og brokkede sig meget højlydt, det plejer han kun at gøre overfor mig, så Mogens vidste med det samme noget var galt. Det var der bestemt, tyk røg bølgede under loftet og så kom han endelig i tanke om gryden.
Den stod og sydede på komfuret, vandet var kogt væk og de små varmepuder smeltet og brændt helt sorte.
Trods udluftning og ekstra godbidder til Leopold, kunne jeg med det samme lugte der var sket noget, da jeg kom ind ad døren.

Knus Elin, der kun har glemt hun havde sat kaffemaskinen igang mens hun læste Kattegale:ups:

Det skete heldigvis ikke her. Der var stadig vand i gryden.

Det har jeg engang gjort med en høne jeg var ved at koge…-what

Åååhh puha heldigvis da

Ååhh nej fik i så brændt høne:?

Kan ikke huske det, men tror nok vi fik take away den aften -høhø

Ih…ja…jeg kan slet ikke sætte noget over, når jeg er på Kattegale.

Det går altid galt.
For jeg skal jo blot lige…titte og skrive :tihi:

De mølædtes (lige p.t.) hanslave er taget til Vedbæk for at passe Martins hunde.

Den mandlige katteslave er altid så glad, når han skal passe de hunde.
Nu ved jeg hvorfor. -LOL

Jeg kogte en gryde kartofler i sidste uge i mindst 3 kverter. Kartoflerne var ødelagte og det var gryden også. Jeg turde ikke andet end tage den forsigtig af komfuret og gå ud i gårdspladsen med den…
Mørke æg har jeg også lavet gennem tiderne, og enten er det min puter der har skylden eller også min symaskine.
Det er i hvert tilfælde ikke min hullede hjerne :fløjte: